Hallo iedereen,
Op dit moment heb ik nog het Turbopack van Telenet met dus internet, telefoon freephone + freephone24 optie + digitale tv met eigen digicorder.
Sinds 2 maand heb ik ook dommel en na een overlappingsperiode van 2 maand zou ik Telenet internet willen annuleren.
Dus van een Turbopack zou ik naar een Freephone Digipack gaan met optie Freephone24 (dus telefoon & digitale tv).
Nu heb ik volgende vragen:
- kan ik dat zelf doen via mijn telenet?
- zit ik terug voor een jaar vast als ik naar dat ander pack overschakel?
- ga ik activatiekosten aangerekend krijgen?
Alvast bedankt voor jullie antwoord!
Turbopack ->> Freephone Digipack
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Waarom wacht je niet nog een maandje en dan heb je bij Dommel Homeconnect en kan je Telenet volledig buiten gooien.
In ieder geval wat je vragen betreft... vermoedelijk nee, misschien en nee. Dergelijke vragen laat je best beantwoorden door iemand van Telenet zelf... uiteindelijk bepalen zij de regels in dit spel.
In ieder geval wat je vragen betreft... vermoedelijk nee, misschien en nee. Dergelijke vragen laat je best beantwoorden door iemand van Telenet zelf... uiteindelijk bepalen zij de regels in dit spel.
Beste,unexpected schreef:Hallo iedereen,
Op dit moment heb ik nog het Turbopack van Telenet met dus internet, telefoon freephone + freephone24 optie + digitale tv met eigen digicorder.
Sinds 2 maand heb ik ook dommel en na een overlappingsperiode van 2 maand zou ik Telenet internet willen annuleren.
Dus van een Turbopack zou ik naar een Freephone Digipack gaan met optie Freephone24 (dus telefoon & digitale tv).
Nu heb ik volgende vragen:
- kan ik dat zelf doen via mijn telenet?
- zit ik terug voor een jaar vast als ik naar dat ander pack overschakel?
- ga ik activatiekosten aangerekend krijgen?
Alvast bedankt voor jullie antwoord!
Ik zit in ongeveer dezelfde situatie. Ik heb momenteel turbo digipak en wil binnenkort overstappen. Tijdje geleden gebeld om te vragen hoe dit in z'n werking gaat. Een optie zou dus eventueel homeconnect via dommel zijn (bellen + surfen via dommel). De digicorder die ik momenteel bezit is zelf aangekocht. Komt erop neer dat alles mag afgezegd worden aangezien digital tv gratis is (muv jaarlijkse bijdrage natuurlijk) EN je zou in feite de waarborg die je meer dan 10 jaar geleden betaald hebt (in mijn geval) automatisch terugkrijgen (50 euro). Is misschien ook interessant voor U zo'n homeconnect optie.
Best is zelf effe contact opnemen met telenet.