laptop scherm doet raar
- CiBi
- Premium Member
- Bedankt: 1 keer
Mijn laptop doet echt raar, soms (als ik op youtube zit of op de site van pukkelpop) komt mijn scherm helemaal zwart en kan ik niets meer doen, de computer draait nog maar het scherm doet niets meer. je zou denken dat de computer problemen heeft met grafische applikaties maar hij kan perfect films en games draaien. De computer is de starbucks van in mijn nick.
STARBUCKS : CPU : Intel i5-540M (2x2.53Ghz) , RAM : 4GB , HD : 500GB , GRAKA : GeForce GT 330M + onboard Intel HD Graphics , OS : X.6 Snow Leopard 64bit , SCREEN : 17" 1920x1200 LED-backlit widescreen [laptop]
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 582 keer
- Bedankt: 780 keer
Beide dingen zijn Flash ...
En afhankelijk van wat je doet zelfs behoorlijk zware Flash-sites.
Hoe krijg je terug beeld? Pc hard uitzetten en opnieuw opstarten?
En afhankelijk van wat je doet zelfs behoorlijk zware Flash-sites.
Hoe krijg je terug beeld? Pc hard uitzetten en opnieuw opstarten?
- CiBi
- Premium Member
ja zo krijg ik terug beeld, maar dat had ik al geprobeerd, ik krijg ook terug beeld. Maar ik zou liever dit probleem oplossen.
STARBUCKS : CPU : Intel i5-540M (2x2.53Ghz) , RAM : 4GB , HD : 500GB , GRAKA : GeForce GT 330M + onboard Intel HD Graphics , OS : X.6 Snow Leopard 64bit , SCREEN : 17" 1920x1200 LED-backlit widescreen [laptop]
stomme vraag : gebeurt dit in full screen modus?
misschien dat je pc geconfigureerd is dat hij scherm uitschakelt na x-tijd?
Ik weet dat de meeste full screen en games dit omzeilen, maar bvb bij youtube springt zelfs mijn screensaver soms nog aan...
misschien dat je pc geconfigureerd is dat hij scherm uitschakelt na x-tijd?
Ik weet dat de meeste full screen en games dit omzeilen, maar bvb bij youtube springt zelfs mijn screensaver soms nog aan...
There are two types of planes : Fighters and Targets 

- CiBi
- Premium Member
neen niet in fullscreen mode, en ik ga het eens proberen in fullscreen mode
- Goztow
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 1681 keer
- Bedankt: 1476 keer
- Recent bedankt: 7 keer
Probeer eens je energiebesparende instellingen voor je scherm zo in te stellen dat als je de klep sluit, enkel het scherm wordt uitgeschakeld (geen standby). Als het dan nog eens gebeurt, sluit dan je scherm en heropen het.
- Braindamage
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 14 keer
Als ik een lang youtube filmpje aan het bekijken ben, dan gebeurd het bij mij ook dat mijn scherm in standby modus gaat, maar eens aan de muis of touchpad komen doet het scherm dan terug opleven ...
Blijft het scherm bij jou zwart nadat je de muis ofzo beweegt? Misschien is er dan ergens ingesteld dat de pc niet actief wordt na deze handelingen (maar misschien wel na andere), bij een PDA zijn er zo instellingen
Blijft het scherm bij jou zwart nadat je de muis ofzo beweegt? Misschien is er dan ergens ingesteld dat de pc niet actief wordt na deze handelingen (maar misschien wel na andere), bij een PDA zijn er zo instellingen
- xenne
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 682 keer
- Bedankt: 141 keer
als uw scherm op willekeurige momenten zwart wordt kan het ook de backlight of de inverter zijn. heb hier nog een reserve-laptop staan die het af en toe laat afweten (als je er met zaklamp op 't scherm schijnt zie je nog wel dat er iets op het scherm staat). fkes in standby zetten en erna is't weer oké. in mijn geval vermoedelijk ergens een slecht contact op de inverter
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect