Ik zou overwegen om de volgende wireless gateway aan te schaffen: USR9106
Nu is mijn vraag interfereert dat met een draadloze telefoon?
Gateway werkt op 2.4 ghz en wij hebben hier een draadloze telefoon van siemens. Type gigaset 2011. Maar ik vind nergens de frequentie waar dat op werkt.
Iemand die mij kan helpen?
USR9106 interferentie met gigaset?
Die gateway zou der dus net onder komen te staan. Dermee da ik het effe wil weten. Want ons moeder is de handleiding van die telefoon kwijt. En online vind ik hem ni.
Gateway staat deze week in reclame in de macro voor 169€.
Staat hem soms nog ergens anders goedkoper?
Gateway staat deze week in reclame in de macro voor 169€.
Staat hem soms nog ergens anders goedkoper?
- NuKeM
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 126 keer
- Bedankt: 268 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Na wat opzoeken lijkt het mij een goeie prijs te zijn, misschien dat je hem hier en daar iets goedkoper vindt, maar het verschil zal niet groot zijn.
NuKeM
- Sensei Zeon
- Elite Poster
- Contacteer:
Ik ben wireless online nu met mijnen USR.
Heb hem bijna direct aan de praat gekregen.
Zalig gewoon weg met die tering draad
Als ik hem eens uitgebreid heb getest, dan laat ik nog iets weten
greetzz Che
Weet er soms iemand de betekenis van de leds op de wireless turbo pc card? (5410) want da staat nergens uitgelegd. Ik heb hier een rood lampje en een pinkend groen. Denk da het groene de activiteit van de kaart is, maar da rood zou ik graag weten.
Heb hem bijna direct aan de praat gekregen.
Zalig gewoon weg met die tering draad

Als ik hem eens uitgebreid heb getest, dan laat ik nog iets weten
greetzz Che
Weet er soms iemand de betekenis van de leds op de wireless turbo pc card? (5410) want da staat nergens uitgelegd. Ik heb hier een rood lampje en een pinkend groen. Denk da het groene de activiteit van de kaart is, maar da rood zou ik graag weten.
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Op de PCMCIA kaart is het rode gewoon het feit dat ze power heeft, en het groene is inderdaad de activity. Ik veronderstel dus dat dit bij een PCI kaart net hetzelfde is.che schreef:Weet er soms iemand de betekenis van de leds op de wireless turbo pc card? (5410) want da staat nergens uitgelegd. Ik heb hier een rood lampje en een pinkend groen. Denk da het groene de activiteit van de kaart is, maar da rood zou ik graag weten.
Nee, zou zeker niet mogen... draadloze telefoons en WIFI gebruiken een gans ander spectrum.che schreef:Ik zou overwegen om de volgende wireless gateway aan te schaffen: USR9106
Nu is mijn vraag interfereert dat met een draadloze telefoon?
Modbreak:
The Oddity
The Oddity