BIPT publiceert ADSL2+ tarieven

Nieuws omtrent telecommunicatie
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 117 keer
Bedankt: 152 keer
Contacteer:
Provider
Te Koop forum

Goztow schreef:
cloink schreef:
TomG schreef:Het lijkt er mij insziens dan ook op dat ADSL wel eens snel zou kunnen afgebouwd worden (al is "snel" relatief, zie naar de buurlanden en ADSL2(+) ).
Allemaal goed en wel, maar dan wil ik wél ADSL2+ aan ADSL-tarief, want persoonlijk heb ik geen ene f*** aan ADSL2+... :?
Liefst goedkoper!
Of gratis!

(als we zo gaan beginnen... :lol: )
ooh. shiny.
Goztow
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 1681 keer
Bedankt: 1475 keer
Recent bedankt: 9 keer
Provider
Te Koop forum

Gratis is een illusie!
yama
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 5 keer

Ok gratis voor een kleine bijdrage dan :lol: .
Afbeelding
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

localhost schreef:Bekijk het zo: die prijsverhoging is om oude technologie te ontmoedigen, zodat ze die kunnen afbouwen.
Ze kunnen ook gewoon ADSL2 goedkoper maken, buiten het feit dat het misschien sneller wordt is er verder niks aan je abonnement verandert integendeel jij moet nog kosten doen, .. nieuwe modem?
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 1 keer

de meeste nieuwe modems zijn adsl en adsl2 ready
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster

De tarieven voor een afzonderlijk abonnement van 9 en 12 megabit, zijn nog niet bekendgemaakt, omdat dommel nog niet precies weet welke prijs het aan Belgacom moet afdragen.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Ofloo schreef:Bommel ?
Typo natuurlijk... is Dommel
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 261 keer
Bedankt: 104 keer
Provider

Ofloo schreef:
De tarieven voor een afzonderlijk abonnement van 9 en 12 megabit, zijn nog niet bekendgemaakt, omdat Dommel nog niet precies weet welke prijs het aan Belgacom moet afdragen.
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Afbeelding Afbeelding
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
Zambo
Elite Poster
Elite Poster

Patje schreef:
Ofloo schreef:
De tarieven voor een afzonderlijk abonnement van 9 en 12 megabit, zijn nog niet bekendgemaakt, omdat Dommel nog niet precies weet welke prijs het aan Belgacom moet afdragen.
een fusie Belgacom/dommel :P hihi (graptjen eh)
belgacom

BelgOmmel

DommeBelg
Blue-Sky
Erelid
Erelid

Typo in de TS welke ik zelf gemaakt heb verbeterd, bedankt r2504, dat ik het niet eerder gemerkt heb... :oops:
broli
Premium Member
Premium Member
Bedankt: 3 keer

Blue-Sky schreef:Typo in de TS welke ik zelf gemaakt heb verbeterd, bedankt r2504, dat ik het niet eerder gemerkt heb... :oops:
Ik wou zeggen dat ik dit al op de eerste pagina had aangemerkt, tot ik terug keek. Men post is geedit zonder enige spoor van edit of pm met reden der edit. Is dat niet een beetje euh... een illegaal praktijk, mensen zomaar hun posts editen?
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 261 keer
Bedankt: 104 keer
Provider

broli schreef:Is dat niet een beetje euh... een illegaal praktijk, mensen zomaar hun posts editen?
Nope, een moderator mag ten allen tijde berichten wijzigen als dat nodig is :wink: daarvoor zijn ze er
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Afbeelding Afbeelding
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
Arqentus
Premium Member
Premium Member
Bedankt: 3 keer

Patje schreef:Nope, een moderator mag ten allen tijde berichten wijzigen als dat nodig is :wink: daarvoor zijn ze er
Als een moderator een post edit, dient dat ten alle tijden aangegeven te worden ( vaak met Edit by zzz: xxx ). Het gevaar bestaat er in, dat de betekenis van een post verloren gaat, of andere toestanden.

Een moderator kan enkel berichten aanpassen als deze niet volgens de regels zijn. Moderators dienen zich ook aan regels te houden, want een rouge moderator, kan enorm wat schade aanrichten! Meer dan wat een gewoon gebruiker kan, want deze kan de betekenis van een bericht totaal veranderen, en vaak is er geen beveiliging in de meeste forums, van wie heeft wat aangepast ( op misschien een edited by xxx op yyy, wat dan weer overschreven wordt als een 2de persoon dit edit ).

Ik spreek uit ervaring ( niet op dit forum ), wat de originele betekenis van de posting grondig! veranderde, en een hoop mensen op mijn nek kreeg. Die gast is ook buiten gesmeten geweest op dat forum, maar ja, schade was gedaan.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Arqentus schreef:Een moderator kan enkel berichten aanpassen als deze niet volgens de regels zijn.
Voor typos lig ik er helemaal niet wakker van hoor... al heb ik tot op heden steeds een PM gehad indien ik ze maakte (al had ik liever dat de moderator het meteen aanpaste... beetje lui zeker :oops: )
Rogue
Premium Member
Premium Member

Een modbreakje erin wanneer geedit lijkt me prima, anders begin je op de duur over al je posts te twijfelen ^^
Afbeelding
Blue-Sky
Erelid
Erelid

broli schreef:
Blue-Sky schreef:Typo in de TS welke ik zelf gemaakt heb verbeterd, bedankt r2504, dat ik het niet eerder gemerkt heb... :oops:
Ik wou zeggen dat ik dit al op de eerste pagina had aangemerkt, tot ik terug keek. Men post is geedit zonder enige spoor van edit of pm met reden der edit. Is dat niet een beetje euh... een illegaal praktijk, mensen zomaar hun posts editen?
Beste, 'n beetje ver gezocht zeker?
Het is ook de moderator zijn zaak, het forum in orde te houden alles kan ik ook niet zien.
Akkoord ik had het wel verplaatst naar de portal, en had het kunnen zien.
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster

Patje schreef:
Ofloo schreef:
'k weet ook niet wat dat daar doet .. 'k dacht dat daar iets stond van die typo bommel ..
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster

r2504 schreef:
Ofloo schreef:Bommel ?
Typo natuurlijk... is Dommel
'k wou eigenlijk de opmerking maken dat het een typo was 'k had het er ook onder geschreven blijkbaar is enkel mijn quote gepost..
Plaats reactie

Terug naar “Telecom nieuws”