Hallo,
Ik ben bezig op het werk met een volledige inventaris te maken van alle ICT materiaal (routers, pc's, laptops, beamer, schermen, printers,...)
Nu zoek ik hiervoor nog een freeware programma'tje waar je de resultaten mooi kan ingeven en uitlezen.
Iemand die zoiets kent?
Mvg
Argon
Inventaris programma
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 56 keer
Hier had ik ook al aan gedacht (mijn kennis in Access is wel niet echt groot, maar ik kan het erop wagen)L-army schreef:Ik weet niet in welke maten je het ziet, maar waarom niet gewoon in excel of access?
ik vroeg mij gewoon af als er geen zo'n "kant en klare" freeware programma'tjes voor bestonden.
Argon
-
- Elite Poster
Nog een vraagje aan de mensen die er wat kennis van hebben. Zijn er mensen/bedrijven die werken in hun inventaris met behulp van een barcode lezer en dit aangesloten op een bepaald programma?
De eticketen plak je vervolgens op uw apparaten en je scant ze gewoon in en vult daarna in het programma alle gegevens in van het apparaat.
Argon
De eticketen plak je vervolgens op uw apparaten en je scant ze gewoon in en vult daarna in het programma alle gegevens in van het apparaat.
Argon
-
- Elite Poster
En aan welk programma link je dan die barcode?L-army schreef:De meeste barcode lezers geven gewoon een code alsof die ingetypt is via het toetsenbord.
bestaat er zo geen "pakket" met barcode lezer en software pakket speciaal voor inventarisen?
Argon