bedankt voor alle uitleg
Ik kan de link niet openen (ben niet geregistreerd als gebruiker). Een verschil tussen Wifi en StroomAdapters is wel dat Wifi de signalen heel het huis (en de kamer) rond doorstuurt. Wat een stroomadapter niet doet (die geleidt langs de kabel). En heeft een lichte resonantie. Het hangt er ook vanaf welke standaard je hebt. De Wifi n draft, projecteert bv veel meer signalen dan de g-standaard (of lager). Waarbij men alle reflecties (en afgekaatse signalen via spiegels, muren, dode hoeken) zo goed mogelijk probeert op te vangenRogue schreef:Hier lees ik dat PowerLine een spectrum van 2 MHz tot 50 MHz beslaat bij 330Mbit. WiFi is echter maar een sigaal op 1 spectrum namelijk 2.4GHz voor b, g & n(respectievelijk 11, 54 & 248Mbit), of 5GHz voor a & n (54Mbit & 248Mbit). Dat is toch wat ik ervan heb begrepen
En vermoedelijk meer betalen dan wanneer je 100m koopt (bij een deftige electrozaak) en zelf pluggen plaatst.CuBe schreef:In de betere Computer-shop kan je zulke lengtes zeker terugvinden...