Hallo
Vandaag krijg ik een eerste aanmaning voor betaling van een factuur. Omdat de vorige facturen steeds via domiciliëring betaald werden snap ik het niet goed maar soit, zo gezegd zo gedaan vandaag de factuur betaald. 
Nu nét vandaag valt het mij voor de eerste keer sinds ik dommel heb op, dat het internet lang niet zo vlot gaat als normaal. Met speedtest heb ik slechts 1500kbit down en bij videofiles ligt ie ook constant te bufferen.
Zit ik dan op een soort van mediumband of is er iets anders aan de hand?
            
			
									
						traag?
- xenne
- Elite Poster 
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 682 keer
- Bedankt: 141 keer
dat is weer opgelostJoris84 schreef:Omdat er vandaag bijna niks meer doorkwam ben ik op grondig onderzoek uitgegaan. Blijkt dat er een muis aan mijn utpkabel aant knabbelen heeft geweest in de verluchting...
 maar van die factuur is wel niet normaal, als domiciliatie actief is moet je normaal niet meer gewoon betalen. kan soms wel zijn dat domiciliatie heel laat uitgevoerd wordt, ik heb nog nooit verwittiging gehad, maar vaak komt bet te betalen bedrag maar 1 of 3 dagen voor de due-date op hun rekening. gewoon zien dat er geen dubbele betaling gebeurd
 maar van die factuur is wel niet normaal, als domiciliatie actief is moet je normaal niet meer gewoon betalen. kan soms wel zijn dat domiciliatie heel laat uitgevoerd wordt, ik heb nog nooit verwittiging gehad, maar vaak komt bet te betalen bedrag maar 1 of 3 dagen voor de due-date op hun rekening. gewoon zien dat er geen dubbele betaling gebeurdInternet  : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
			
						TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
 
					 
  
 




