Volume verhoging Scarlet

Nieuws omtrent telecommunicatie
SantaSCSI
Pro Member
Pro Member

Emule is anders geen slecht alternatief voor de bucht zoals limewire die er tegenwoordig op meerdere pc's te vinden is ;). Achja, niet dat het zoveel kwaad kan. Ik zat op het bewuste moment toch bijna aan mijn 30Gb. Dus een extra volumepackje zat er zowiezo in.
flt
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 3 keer

SantaSCSI schreef:Emule is anders geen slecht alternatief voor de bucht zoals limewire die er tegenwoordig op meerdere pc's te vinden is ;). Achja, niet dat het zoveel kwaad kan. Ik zat op het bewuste moment toch bijna aan mijn 30Gb. Dus een extra volumepackje zat er zowiezo in.
Kwist niet dat p2p nog bestond :lol:
Rogue
Premium Member
Premium Member

Iedereen vergeet precies altijd het torrentprotocol, nog altijd razend populair, en waar regelmatig dingen op te vinden zijn die op nieuwsservers al eeuwen corrupt zijn.
Afbeelding
SantaSCSI
Pro Member
Pro Member

True enough, maar voor "aga" eens iets los te zoeken is emule wel plezant werken ;).

Maar nu terug ontopic.
DonRaveN
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 1 keer

vergeet IRC niet :wink:
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: goendi
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Kom kom, IRC is een chat protocol. Het protocol op zich is niet bruikbaar voor p2p. Dat clients onderling bestanden uitwisselen is iets gans anders. Het is niet zo dat een IRC server dit per definitie mogelijk maakt en die doelstelling heeft, net als newsgroups bvb.
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 46 keer

Goendi schreef:Kom kom, IRC is een chat protocol. Het protocol op zich is niet bruikbaar voor p2p. Dat clients onderling bestanden uitwisselen is iets gans anders. Het is niet zo dat een IRC server dit per definitie mogelijk maakt en die doelstelling heeft, net als newsgroups bvb.
2de that :)
Plaats reactie

Terug naar “Telecom nieuws”