Weet er iemand of je bij een ADSL Light recht hebt op gratis webruimte, en zo ja waar je die kan instellen ? Op de e-Services pagina zie je enkel de mailboxen en daar stopt het, op de support links krijg je dan weer allemaal info over betalende domain names ?
Nochtans ben ik er onlangs in gelukt de persoon z'n gratis webruimte te activeren, maar deze is na een goeie week plotseling verdwenen ?
Gratis webruimte op ADSL Light
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
- Bedankt: 12 keer
Je kan eens proberen via ftp in te loggen op users.skynet.be met login/passwd van je adsl abbo.
-
- Deel van't meubilair
Met de user/paswoord waar het verleden mee lukte gaat het nu plots nier meer ?crapiecorn schreef:Je kan eens proberen via ftp in te loggen op users.skynet.be met login/passwd van je adsl abbo.
Het lijkt er dus een beetje op dat het niet de bedoeling was dat de persoon een gratis webruimte kon aanmaken, en dat men dit gemerkt heeft en het dan ook heeft opgekuist zonder boe of bah ?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
- Bedankt: 12 keer
-
- Deel van't meubilair
Thanks... dat waren de links die ik zocht... user bleek zonder @SKYNET te zijn vandaar dat ik er ook niet meer in kon. De persoon had blijkbaar ook alles gewist waardoor het leek dat z'n site niet meer bestond.
Waarom kan men dit niet gewoon bij op de e-Services pagina plaatsen (dat zou pas service zijn)

- Heronic
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 426 keer
- Bedankt: 208 keer
Ik heb belgacom comfort pack en kan er ook niet aan "login incorrect" wanneer ik probeer te ftp'en. (heb zowel internet als mail account gegevens geprobeerd)
Moet de ruimte ergens geactiveerd worden? (na een uur zoeken beetje beugezocht).
Moet de ruimte ergens geactiveerd worden? (na een uur zoeken beetje beugezocht).
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
My excuse? Being dunk. Whats yours?