Ik heb dus een Indi HD Recorder 5810CX en Samsung LCD TV LE32R83 (HD Ready).
Als ik deze via scart verbind is er geen enkel probleem.
Wanneer ik deze via HDMI verbind en ik zet ze allebei aan, dan begint de tv te flikkeren van zwart naar zwart-grijs en soms komt even de indi-balk met programma-info effe in beeld. na enkele seconden wordt het beeld dan zwart. een enkele keer wordt het beeld wel goed weergegeven.
het enige want ik dan kan doen is de resolutie van de indi aanpassen (576p, 720p en 1080i). als ik deze nu op 576p zet dan werkt het goed. zet ik dan alles uit dan heb ik weer geen beeld na opstart. als ik 'm dan op 720p zet dan werkt alles weer goed. als ik dan weer alles uit zet dan heb ik na opstart weer geen beeld en moet ik dit weer aanpassen naar 576p of 1080i. ik moet dus elke keer ik de indi en tv opzet de resolutie wijzigen. soms probeer ik ook 576p *, 720p * en 1080i *. wat betekent dit sterretje? kan iemand mijn helpen want het is nogal lastig om bij iedere start eerst de juiste resolutie te zoeken. ik heb ook al een andere hdmi connector op m'n tv geprobeerd. hij geeft bij opstart wel telkens aan dat hij op het juiste hdmi-kanaal zit (hdmi1 of hdmi2).
/EDIT:
- net eens geprobeerd om m'n indi aan te laten staan en m'n tv dan uit te zetten en na een tijdje weer aan. zelfde probleem dan dus ik denk dat het aan m'n tv ligt...
- heb net de resolutie van de indi eens veranderd terwijl de tv uitstaat. op de display staat da "hdcp probleem" maar de resolutie kan wel aangepast worden. is dit normaal?