Ik kwam ook toshiba tegen, de notebooks van toshiba zien er stevig en professioneel uit, zijn ze ook stevig? en vallen de prestaties van een toshiba mee (aan de hand van de hardware)?
 Ik kwam ook toshiba tegen, de notebooks van toshiba zien er stevig en professioneel uit, zijn ze ook stevig? en vallen de prestaties van een toshiba mee (aan de hand van de hardware)?Mijn oog is gevallen op Deze notebook
Bij voorbaat dank,

Ik kwam ook toshiba tegen, de notebooks van toshiba zien er stevig en professioneel uit, zijn ze ook stevig? en vallen de prestaties van een toshiba mee (aan de hand van de hardware)?

3e jaar carry in voor notebooks met 2 jaar standaardgarantie. SE5053I-PS € 65,00 excl. BTW & Recupel
€ 78,65 incl. BTW & Recupel
Ja, ik heb ooit een groot aantal Toshiba reviews in een keer doorgenomen, en het viel op dat er meer over de geproduceerde hitte (en in mindere mate over het geluid van de ventilators) geklaagd wordt dan bij de gemiddelde laptop. De hitte verklaart ook voor een deel waarom ze snel slijten.kaween schreef: Dingen als mechnische delen (covers, hinges, casings) dat valt dan weer reuze mee en da's maar goed ook, want de meeste goedkope Toshiba's slijten (mechanisch) zeer snel : gebruikssporen op de palmrests, en keyboards die sneller als anderen "tiks" ontwikkelen.