Telenet laat meer downloaden
Telecomoperator Telenet verhoogt binnenkort de volumelimieten voor twee van zijn Internetproducten. Dat meldt Tik: de grootste nationale vereniging van telecom- en internetklanten, en wordt bevestigd door Telenet.
Concreet krijgen de abonnees van BasicNet vanaf 7 april een maandelijkse limiet van 1 gigabyte in plaats van 400 megabyte. ComfortNet-gebruikers krijgen voortaan 2 gigabyte in plaats van 1 gigabyte. De aanpassingen komen er omdat het internetgebruik bij de klanten steeds zwaarder wordt.
Volgens Telenet-woordvoerder Stefan Coenjaerts komt er binnenkort ook een aanpassing voor ExpressNet en TurboNet, de best verkochte producten van telenet.
bron: HLN
Telenet verhoogt volume vanaf 7 april 2008
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 682 keer
- Bedankt: 141 keer
Laatst gewijzigd door xenne 03 apr 2008, 14:29, in totaal 1 gewijzigd.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Ter ere van wat is die dikke proficiat ?xenne schreef:Dat meldt tik, (nota van mij persoonlijk : een dikke proficiat)
Buiten een aantal zaken "betreuren" heeft TIK bij mijn weten nog niet veel gedaan, met uitzondering van extra helpdesk spelen voor Telenet.
- localhost
- Elite Poster
- Berichten: 1315
- Lid geworden op: 14 mei 2006, 17:23
- Twitter: amedee
- Locatie: Sint-Niklaas
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 5 keer
- Contacteer:
Laat dit duidelijk zijn: de volumeverhoging is er niet gekomen omdat Tik dat gevraagd heeft namens haar 10.000 leden of namens de 900.000 klanten die zij wenst te verdedigen. Telenet heeft wat dat betreft een eigen agenda.
Maar... bij de introductie van BasicNet vorig jaar, heeft Tik geargumenteerd dat dit mediumband product onvoldoende is om gewoon nog maar een pc veilig en up-to-date te houden. Die stelling is uitdrukkelijk herhaald op de DvdD.
We kunnen alleen maar vaststellen dat Telenet, zoniet in woorden maar dan toch in de feiten, de redenering van Tik blijkt te volgen. Het is waarschijnlijk louter toeval dat dit ongeveer samen valt met het verschijnen van een belangrijke update voor een veelgebruikt stuursysteem (Vista SP1). Maar ik ben te cynisch om nog in toeval te geloven.
Wat betreft het "extra helpdesk spelen": dit heeft momenteel een uitdovend karakter. Tickets die nog open staan worden behandeld, maar nieuwe tickets worden consequent doorverwezen naar het forum, alwaar medewerkers van het Telenet webcare team het nodige doen.
Maar... bij de introductie van BasicNet vorig jaar, heeft Tik geargumenteerd dat dit mediumband product onvoldoende is om gewoon nog maar een pc veilig en up-to-date te houden. Die stelling is uitdrukkelijk herhaald op de DvdD.
We kunnen alleen maar vaststellen dat Telenet, zoniet in woorden maar dan toch in de feiten, de redenering van Tik blijkt te volgen. Het is waarschijnlijk louter toeval dat dit ongeveer samen valt met het verschijnen van een belangrijke update voor een veelgebruikt stuursysteem (Vista SP1). Maar ik ben te cynisch om nog in toeval te geloven.
Wat betreft het "extra helpdesk spelen": dit heeft momenteel een uitdovend karakter. Tickets die nog open staan worden behandeld, maar nieuwe tickets worden consequent doorverwezen naar het forum, alwaar medewerkers van het Telenet webcare team het nodige doen.
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Wel dan heeft de inbreng van TIK vzw toch iets teweeg gebracht bij één van de grote ISP's in België.localhost schreef:Tickets die nog open staan worden behandeld, maar nieuwe tickets worden consequent doorverwezen naar het forum, alwaar medewerkers van het Telenet webcare team het nodige doen.
Ja, maar aan de reacties op hun eigen forum (tik) te zien is da ni echt iets waar iemand van hun leden op zat te wachten...Blue-Sky schreef:Wel dan heeft de inbreng van TIK vzw toch iets teweeg gebracht bij één van de grote ISP's in België.localhost schreef:Tickets die nog open staan worden behandeld, maar nieuwe tickets worden consequent doorverwezen naar het forum, alwaar medewerkers van het Telenet webcare team het nodige doen.
Kan er iemand mij trouwens nog is uitleggen wa er nu concreet is verandert
na hun opgeblazen 'dag van de download' actie, waar niemand echt de bedoeling van begreep...
Tegenwoordig vind ik persoonlijk da Tik niet echt veel toegevoegde waarde meer heeft. Het is ondertussen al zeer duidelijk geworden dat ze toch geen invloed hebben op de beslissingen die door telenet gemaakt worden, ookal 'vertegenwoordigen' ze 10000 leden.
-
- Elite Poster
- Berichten: 960
- Lid geworden op: 12 dec 2007, 12:36
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 11 keer
Er niets veranderd. Maar ze hebben wel de aandacht gekregen van de pers en dat is toch heel wat. Maar spijtig genoeg blijft belgacom en telenet voet bij stuk houden.Genghis schreef: Kan er iemand mij trouwens nog is uitleggen wa er nu concreet is verandert
na hun opgeblazen 'dag van de download' actie, waar niemand echt de bedoeling van begreep...
Dit is niet de schuld van tik maar van telenet. Telenet zou blij moeten zijn met een gratis klantenvereniging zoals tik die de tekorten en gebreken naar boven brengen. Maar ze krijgen steeds het deksel op hun neus.Genghis schreef: Tegenwoordig vind ik persoonlijk da Tik niet echt veel toegevoegde waarde meer heeft. Het is ondertussen al zeer duidelijk geworden dat ze toch geen invloed hebben op de beslissingen die door telenet gemaakt worden, ookal 'vertegenwoordigen' ze 10000 leden.

Ik zeg ni da het Tik hun 'schuld' is he, ik zeg dat Tik geen nut (meer) heeft.nonkie schreef:Er niets veranderd. Maar ze hebben wel de aandacht gekregen van de pers en dat is toch heel wat. Maar spijtig genoeg blijft belgacom en telenet voet bij stuk houden.Genghis schreef:...
Dit is niet de schuld van tik maar van telenet. Telenet zou blij moeten zijn met een gratis klantenvereniging zoals tik die de tekorten en gebreken naar boven brengen. Maar ze krijgen steeds het deksel op hun neus.Genghis schreef: ...
Als ge zogezegd 10.000 leden vertegenwoordigd, maar van elke beslissing of vergadering komt ge thuis met uwe staart tussen u benen, dan vraagik mij (denkik terecht) af wat het nut van Tik nog is...
Wel de grote en welgekende kopstukken kwamen wel overeen.
Zoals Mike Verdrengh, Voorzitter van de Vlaamse Televisie Academie vzw, en Jo Van Gorp.
Terwijl hier op Userbase sommigen steeds weer opnieuw proberen om tweedracht te zaaien.
Vlaamse Televisie Academie en Telenet partners van 13 december 2007
Als ik me goed herinner was ook Belgacom van de partij, om hun inbreng te doen, tijdens de dag van de prijsuitreiking.
(vind het niet direct terug nu, waarvoor ze lofbetuiging kregen van Mike Verdrengh)
Zoals Mike Verdrengh, Voorzitter van de Vlaamse Televisie Academie vzw, en Jo Van Gorp.
Terwijl hier op Userbase sommigen steeds weer opnieuw proberen om tweedracht te zaaien.
Vlaamse Televisie Academie en Telenet partners van 13 december 2007
Als ik me goed herinner was ook Belgacom van de partij, om hun inbreng te doen, tijdens de dag van de prijsuitreiking.
(vind het niet direct terug nu, waarvoor ze lofbetuiging kregen van Mike Verdrengh)
Laatst gewijzigd door Blue-Sky 03 apr 2008, 12:55, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Pro Member
- Berichten: 290
- Lid geworden op: 17 mei 2005, 15:13
- Locatie: West-Vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 17 keer
waarom heet deze topic verhoogt snelheid als het gaat om een volume verhoging
SamSung Galaxy S7 Edge
Base
Software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs , and the Universe trying
to produce bigger and better idiots . So far, the Universe is winning.
Base
Software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs , and the Universe trying
to produce bigger and better idiots . So far, the Universe is winning.
"Klopt nog altijd niet "verhoogt volumeverhoging"Blue-Sky schreef:Sorry, werd nu aangepast en bedankt om het op te merken.ik000ike schreef:waarom heet deze topic verhoogt snelheid als het gaat om een volume verhoging
Laatst gewijzigd door hellsnake 03 apr 2008, 14:36, in totaal 1 gewijzigd.
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 682 keer
- Bedankt: 141 keer
ik had het berichtje zien staan in de krant, maar heb het gekopieerd van andere site (te lui om het over typenr2504 schreef:Ter ere van wat is die dikke proficiat ?xenne schreef:Dat meldt tik, (nota van mij persoonlijk : een dikke proficiat)



Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Spijtig... TIK verdiende daar wel een dikke proficiat. Ik kan me niet inbeelden dat Charlotte alle berichten gaat lezen om de echte drama's van problemen eruit te halen. TIK was hier een zekere filter volgens mij die het duidelijk kanaliseerde.localhost schreef:Wat betreft het "extra helpdesk spelen": dit heeft momenteel een uitdovend karakter. Tickets die nog open staan worden behandeld, maar nieuwe tickets worden consequent doorverwezen naar het forum, alwaar medewerkers van het Telenet webcare team het nodige doen.
Op dat moment moet je als vereniging ook durven de contacten met TN "opblazen" net zoals dat bij andere onderhandelingen gedaan wordt waarbij men absoluut geen respect heeft voor één van de partners.nonkie schreef:Dit is niet de schuld van tik maar van telenet. Telenet zou blij moeten zijn met een gratis klantenvereniging zoals tik die de tekorten en gebreken naar boven brengen. Maar ze krijgen steeds het deksel op hun neus.
Je kan niet eeuwig dingen blijven "betreuren"

- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 682 keer
- Bedankt: 141 keer
ik had het daar gepost, maar moderator heeft er nieuw topic van gemaaktbroli schreef:Ehm, thread met zelfde nieuws bestaat al?
http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?t=18301

Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Inmiddels kan nonkie terug volgen, na 'n PM wat ik stuurde aan zijn adres.
Was al vroeger te lezen op Userbase, bij de uitreiking van de Awards over TV programma's.
Waar de verschillende providers het broederlijk eensgezind waren.
Alles koek en ei van zowel VTM, Telenet en Belgacom.
Terwijl de members/users verder blijven zeuren en doen alsof ze zich als vijanden willen opstellen.
Is dus helemaal niet nodig, als de ISP's zich als goede buren gaan gedragen, kunnen wij dat ook.
Was al vroeger te lezen op Userbase, bij de uitreiking van de Awards over TV programma's.
Waar de verschillende providers het broederlijk eensgezind waren.
Alles koek en ei van zowel VTM, Telenet en Belgacom.
Terwijl de members/users verder blijven zeuren en doen alsof ze zich als vijanden willen opstellen.
Is dus helemaal niet nodig, als de ISP's zich als goede buren gaan gedragen, kunnen wij dat ook.
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Ik kan nog steeds niet volgenBlue-Sky schreef:Is dus helemaal niet nodig, als de ISP's zich als goede buren gaan gedragen, kunnen wij dat ook.

-
- Pro Member
- Berichten: 263
- Lid geworden op: 02 jun 2007, 23:29
- Locatie: Oostmalle
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 1 keer
Ik kan ook steeds minder volgen :sr2504 schreef:Ik kan nog steeds niet volgenBlue-Sky schreef:Is dus helemaal niet nodig, als de ISP's zich als goede buren gaan gedragen, kunnen wij dat ook.
- localhost
- Elite Poster
- Berichten: 1315
- Lid geworden op: 14 mei 2006, 17:23
- Twitter: amedee
- Locatie: Sint-Niklaas
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 5 keer
- Contacteer:
Daarvoor zijn er moderatoren op het forum: om Charlotte attent te maken op bepaalde topics.r2504 schreef:Spijtig... TIK verdiende daar wel een dikke proficiat. Ik kan me niet inbeelden dat Charlotte alle berichten gaat lezen om de echte drama's van problemen eruit te halen. TIK was hier een zekere filter volgens mij die het duidelijk kanaliseerde.localhost schreef:Wat betreft het "extra helpdesk spelen": dit heeft momenteel een uitdovend karakter. Tickets die nog open staan worden behandeld, maar nieuwe tickets worden consequent doorverwezen naar het forum, alwaar medewerkers van het Telenet webcare team het nodige doen.
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
- localhost
- Elite Poster
- Berichten: 1315
- Lid geworden op: 14 mei 2006, 17:23
- Twitter: amedee
- Locatie: Sint-Niklaas
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 5 keer
- Contacteer:
Ik denk dat ik wel kan volgen.
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.