welke newsserver gebruiken jullie nu momenteel; in afwachting van de server van skynet?
Ik word er gewoon zot
 van, dat ik al die releases aan het missen ben.
 van, dat ik al die releases aan het missen ben. van, dat ik al die releases aan het missen ben.
 van, dat ik al die releases aan het missen ben.

Ge moet er wel een beetje langer voor wachten
 Ge moet er wel een beetje langer voor wachten 
Skynet heeft toch ook een usenet server ?easycover schreef: welke newsserver gebruiken jullie nu momenteel; in afwachting van de server van skynet?

maar ook wij zen skynet klanten we kunnen der bijgevolg niks aandoen ik weet wel een gratis newsserver maar die is zo traag als wat
 maar ook wij zen skynet klanten we kunnen der bijgevolg niks aandoen ik weet wel een gratis newsserver maar die is zo traag als wat

, srry
, srry   

Ik wordt hier GEK van!
 Ik wordt hier GEK van!

weatherman, wij zullen wel degelijk onze mening zeggen maar beginnen schelden en blijven flooden of schelden zal alleen anderen irriteren ok wij zijn ook niet tevreden dat er diensten van skynet down zijn maar toen de webspace down was heeft skynet toch ook een vergoeding gegeven, ik denk dat ze dat nu ook zullen doen.weatherman schreef:begin het er een beetje op lijken dat je zo op die samenwerking met skynet hoopt dat je geen enkel woord verkeerd tenoverstaande van skynet wil zeggen, sorry hoor maar ik heb zo 't idee dat jullie aanpak niet opschiet!

enne weatherman ik heb al minstens 4 posts gezien op het skynet forum waar je ofwel een nieuwe topic start (ofwel reply je op een bestaand topic) ma ge helpt de mensen niet ge posts die uitermate lelijke banner (sorry een grafische kunstenaar ben je niet) ik ook niet trouwens en wie heeft ooit gezegd dat ik voor skynet werkt ??????  ik heb niks ma dan ook niks mee skynet te maken ik kan best begrijpen weatherman dat ge gefrustereerd raakt dat de newsgroups niet werken  ik zou zeggen stop mee uw factuur te betalen aan belgacom
  enne weatherman ik heb al minstens 4 posts gezien op het skynet forum waar je ofwel een nieuwe topic start (ofwel reply je op een bestaand topic) ma ge helpt de mensen niet ge posts die uitermate lelijke banner (sorry een grafische kunstenaar ben je niet) ik ook niet trouwens en wie heeft ooit gezegd dat ik voor skynet werkt ??????  ik heb niks ma dan ook niks mee skynet te maken ik kan best begrijpen weatherman dat ge gefrustereerd raakt dat de newsgroups niet werken  ik zou zeggen stop mee uw factuur te betalen aan belgacom  loop je wel het risico dat ze uw account blokkeren en ja misschien was ik wel wat hard mee dat "doodschieten voor mijn part"
 loop je wel het risico dat ze uw account blokkeren en ja misschien was ik wel wat hard mee dat "doodschieten voor mijn part"