Ik heb momenteel een Belgacom adsl go, maar elke maand moet ik worstelen met de enge limieten en enkele blokken bijkopen.
Daarom overweeg ik over te schakelen naar een plus die een iets ruimere limiet heeft (oh waw 35G )
Ik ben reeds lang klant voor adsl, als ik nu overschakel naar plus, heeft dat dan gevolgen voor mijn opzegtermijn. En hoeveel is die termijn nu eigenlijk, de belgacom website zwijgt daar over in alle talen.
Zou je dan niet opteren om over te schakelen op Dommel Netconnect? 't Kost minder als Go, maar is even stabiel, biedt 100 GB aan en nog vele andere extra's. Natuurlijk geen foto's afdrukken of ocharme 10 muziekstukjes downloaden
Opzegtermijn is in alle gevallen 1 maand, tenzij anders aangegeven.
Voyager schreef:Ik heb momenteel een Belgacom adsl go, maar elke maand moet ik worstelen met de enge limieten en enkele blokken bijkopen.
Daarom overweeg ik over te schakelen naar een plus die een iets ruimere limiet heeft (oh waw 35G )
Ik ben reeds lang klant voor adsl, als ik nu overschakel naar plus, heeft dat dan gevolgen voor mijn opzegtermijn. En hoeveel is die termijn nu eigenlijk, de belgacom website zwijgt daar over in alle talen.
pak dommel en geeft de meerprijs die je aan belgacom zou betalen voor veel minder aan mij en iedereen is gelukkig
Goztow schreef:Ik vermoed dat je weer één jaar gaat vasthangen dan.
Normaal mag men tot 3 keer in een jaar veranderen van abo type (wisten ze mij te vertellen in de belgacom winkel)
vb van go naar plus of terug van plus naar go, etc
een paar jaar geleden heb ik van de plus terug gegaan naar go, zonder dat er iets veranderde aan mijn jaarcontract contract zou dus moeten blijven zoals het is.
Normaal mag men tot 3 keer in een jaar veranderen van abo type (wisten ze mij te vertellen in de belgacom winkel)
een paar jaar geleden heb ik van de plus terug gegaan naar go, zonder dat er iets veranderde aan mijn jaarcontract contract zou dus moeten blijven zoals het is.
zeker van?
is het niet zo dat je 3 keer kosteloos kan veranderen en daarna een administatiekost moet betalen van xx euro?
zeker van?
is het niet zo dat je 3 keer kosteloos kan veranderen en daarna een administatiekost moet betalen van xx euro?
Ik persoonlijk heb nog maar 2 keer veranderd van abo type in een jaar (niks extra moeten betalen = kosteloos)
het zou wel kunnen zijn als je meer dan 3 keer veranderd er dan wel iets moet betaald worden.
ik laat het juiste antwoord over aan Hollebollegijs van BC hier op het forum
Je hangt 100% zeker vast aan een nieuw abonnement.
Als je upgrade is het altijd gratis (meer inkomsten BGC). Indien je downgrade (minder inkomsten BGC).
Mocht je in hetzelfde jaar downgraden als je contract nog geldt dan betaal je trouwens ook een verbrekingsvergoeding.
Insom schreef:Je hangt 100% zeker vast aan een nieuw abonnement.
Als je upgrade is het altijd gratis (meer inkomsten BGC). Indien je downgrade (minder inkomsten BGC).
Mocht je in hetzelfde jaar downgraden als je contract nog geldt dan betaal je trouwens ook een verbrekingsvergoeding.
Wat is uw bron?
ik heb een paar jaar geleden gedowngrade van plus naar Go en heb nooit iets moeten betalen en/of aanpassing in contract.
Als je upgrade of downgrade mogen ze steeds blij zijn dat ze u nog hebben als klant. (of ze nu meer of minder inkomsten hebben)
Patje schreef:
ik heb een paar jaar geleden gedowngrade van plus naar Go en heb nooit iets moeten betalen en/of aanpassing in contract.
Als je upgrade of downgrade mogen ze steeds blij zij dat ze u nog hebben als klant . (of ze nu meer of minder inkomsten hebben)
Bron ben ik zelf met 5 jaar BGC callcenter dienst .
Het kan idd héél goed zijn dat je gedowngrade hebt zonder problemen, MAAR dan had je toch al langer dan 1 jaar de adsl GO.
Ik heb zitten zoeken naar topics die hierover berichten, maar kan niet direct iets vinden.
Patje schreef:
Als je upgrade of downgrade mogen ze steeds blij zij dat ze u nog hebben als klant . (of ze nu meer of minder inkomsten hebben)
Bron ben ik zelf met 5 jaar BGC callcenter dienst .
Het kan idd héél goed zijn dat je gedowngrade hebt zonder problemen, MAAR dan had je toch al langer dan 1 jaar de adsl GO.
Ik heb zitten zoeken naar topics die hierover berichten, maar kan niet direct iets vinden.
Sorry daar moet ik je in tegen spreken, was mijn eerste jaar contract en na 3 maanden heb ik mijn Plus laten omzetten naar een Go ... zonder kosten ..... (gedaan in de Belgacom winkel)
hollebollegijs schreef:als je een down- of upgrade uitvoert van een adsl contract dat minder als 1 jaar in dienst is, zal er geen schadevergoeding aangerekend worden.
echter start op dat moment van de wijziging, wel een nieuw jaarcontract.
Waardoor je dus geen downgrade of annulatie zonder verbrekingsvergoeding kan doen. (na het eerste jaar)
(Dat van gratis downgraden in het eerste jaar wist ik echt niet )
hollebollegijs schreef:als je een down- of upgrade uitvoert van een adsl contract dat minder als 1 jaar in dienst is, zal er geen schadevergoeding aangerekend worden.
echter start op dat moment van de wijziging, wel een nieuw jaarcontract.
Waardoor je dus geen downgrade of annulatie zonder verbrekingsvergoeding kan doen. (na het eerste jaar)
(Dat van gratis downgraden in het eerste jaar wist ik echt niet )
leer lezen, ook bij een downgrade geen verbrekingsvergeoding te betalen, of het contract nu langer loopt dan een jaar of niet.
enkel bij annulatie en minder dan een jaar dienst, kan je betalen.
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
dat er geen kosten meer worden aangerekend bij up- of downgrade voor een contract minder dan een jaar, is een regel die al bijna 2 jaar van toepassing is.
dit is in die periode allemaal duidelijk gecommuniceerd geweest via het intranet.
natuurlijk kan je ook de procedures op het intranet er op natrekken maar ja ge moet natuurlijk wel weten waar ze te vinden. dat is het probleem.
natuurlijk moet je als operator ook zelf de communicaties op het intranet lezen. men kan moeilijk je handje vasthouden en alles mededelen. zelfstudie en verkenning op het intranet is ook zeer belangrijk bij het oefenen van een job als operator.
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.