Van Go naar plus

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Voyager
Plus Member
Plus Member
Bedankt: 1 keer

Ik heb momenteel een Belgacom adsl go, maar elke maand moet ik worstelen met de enge limieten en enkele blokken bijkopen.

Daarom overweeg ik over te schakelen naar een plus die een iets ruimere limiet heeft (oh waw 35G :roll: )

Ik ben reeds lang klant voor adsl, als ik nu overschakel naar plus, heeft dat dan gevolgen voor mijn opzegtermijn. En hoeveel is die termijn nu eigenlijk, de belgacom website zwijgt daar over in alle talen.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Zou je dan niet opteren om over te schakelen op Dommel Netconnect? 't Kost minder als Go, maar is even stabiel, biedt 100 GB aan en nog vele andere extra's. Natuurlijk geen foto's afdrukken of ocharme 10 muziekstukjes downloaden :)

Opzegtermijn is in alle gevallen 1 maand, tenzij anders aangegeven.
Blue-Sky
Erelid
Erelid

Als je de optie Multi neemt bij je ADSL Go heb je 17 GB/maand.
Daar is inbegrepen Norton beveiliging.
Bijlagen
maand_volum.jpg
(9.2 KiB) 1111 keer gedownload
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Ja Blue-Sky, als hij 35 GB al weinig vindt, gaat hij 17 GB ook weinig vinden he... :roll:
Blue-Sky
Erelid
Erelid

Voyager schreef:maar elke maand moet ik worstelen met de enge limieten en enkele blokken bijkopen.
Enkele blokken zoals hij schreef... :-)
@ Lord Utopia
OK je hebt wel gelijk dat men meer kan krijgen bij 'n andere provider.
Laatst gewijzigd door Blue-Sky 06 maa 2008, 20:00, in totaal 1 gewijzigd.
Goztow
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 1682 keer
Bedankt: 1476 keer
Recent bedankt: 2 keer
Provider
Te Koop forum

Ik vermoed dat je weer één jaar gaat vasthangen dan.
bf62
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 3 keer

Voyager schreef:Ik heb momenteel een Belgacom adsl go, maar elke maand moet ik worstelen met de enge limieten en enkele blokken bijkopen.

Daarom overweeg ik over te schakelen naar een plus die een iets ruimere limiet heeft (oh waw 35G :roll: )

Ik ben reeds lang klant voor adsl, als ik nu overschakel naar plus, heeft dat dan gevolgen voor mijn opzegtermijn. En hoeveel is die termijn nu eigenlijk, de belgacom website zwijgt daar over in alle talen.
pak dommel en geeft de meerprijs die je aan belgacom zou betalen voor veel minder aan mij en iedereen is gelukkig :)
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 263 keer
Bedankt: 104 keer
Provider

Goztow schreef:Ik vermoed dat je weer één jaar gaat vasthangen dan.
Normaal mag men tot 3 keer in een jaar veranderen van abo type (wisten ze mij te vertellen in de belgacom winkel)
vb van go naar plus of terug van plus naar go, etc
een paar jaar geleden heb ik van de plus terug gegaan naar go, zonder dat er iets veranderde aan mijn jaarcontract
contract zou dus moeten blijven zoals het is.
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Afbeelding Afbeelding
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
laurens7
Elite Poster
Elite Poster

Patje schreef:
Normaal mag men tot 3 keer in een jaar veranderen van abo type (wisten ze mij te vertellen in de belgacom winkel)
een paar jaar geleden heb ik van de plus terug gegaan naar go, zonder dat er iets veranderde aan mijn jaarcontract
zeker van?
is het niet zo dat je 3 keer kosteloos kan veranderen en daarna een administatiekost moet betalen van xx euro?
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Provider

laurens7 schreef:
Patje schreef:
zeker van?
is het niet zo dat je 3 keer kosteloos kan veranderen en daarna een administatiekost moet betalen van xx euro?
Ik persoonlijk heb nog maar 2 keer veranderd van abo type in een jaar (niks extra moeten betalen = kosteloos)
het zou wel kunnen zijn als je meer dan 3 keer veranderd er dan wel iets moet betaald worden.
ik laat het juiste antwoord over aan Hollebollegijs van BC hier op het forum

Greetz :)
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Afbeelding Afbeelding
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
Insom
Pro Member
Pro Member

Je hangt 100% zeker vast aan een nieuw abonnement.

Als je upgrade is het altijd gratis (meer inkomsten BGC). Indien je downgrade (minder inkomsten BGC).
Mocht je in hetzelfde jaar downgraden als je contract nog geldt dan betaal je trouwens ook een verbrekingsvergoeding.
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Insom schreef:Je hangt 100% zeker vast aan een nieuw abonnement.

Als je upgrade is het altijd gratis (meer inkomsten BGC). Indien je downgrade (minder inkomsten BGC).
Mocht je in hetzelfde jaar downgraden als je contract nog geldt dan betaal je trouwens ook een verbrekingsvergoeding.
Wat is uw bron?
ik heb een paar jaar geleden gedowngrade van plus naar Go en heb nooit iets moeten betalen en/of aanpassing in contract.
Als je upgrade of downgrade mogen ze steeds blij zijn dat ze u nog hebben als klant. (of ze nu meer of minder inkomsten hebben)
Afbeelding Afbeelding
Insom
Pro Member
Pro Member

Patje schreef: ik heb een paar jaar geleden gedowngrade van plus naar Go en heb nooit iets moeten betalen en/of aanpassing in contract.
Als je upgrade of downgrade mogen ze steeds blij zij dat ze u nog hebben als klant . (of ze nu meer of minder inkomsten hebben)
Bron ben ik zelf met 5 jaar BGC callcenter dienst ;).

Het kan idd héél goed zijn dat je gedowngrade hebt zonder problemen, MAAR dan had je toch al langer dan 1 jaar de adsl GO.

Ik heb zitten zoeken naar topics die hierover berichten, maar kan niet direct iets vinden.
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Insom schreef:
Patje schreef: ik heb een paar jaar geleden gedowngrade van plus naar Go en heb nooit iets moeten betalen en/of aanpassing in contract.
Als je upgrade of downgrade mogen ze steeds blij zij dat ze u nog hebben als klant . (of ze nu meer of minder inkomsten hebben)
Bron ben ik zelf met 5 jaar BGC callcenter dienst ;).

Het kan idd héél goed zijn dat je gedowngrade hebt zonder problemen, MAAR dan had je toch al langer dan 1 jaar de adsl GO.

Ik heb zitten zoeken naar topics die hierover berichten, maar kan niet direct iets vinden.
Sorry daar moet ik je in tegen spreken, was mijn eerste jaar contract en na 3 maanden heb ik mijn Plus laten omzetten naar een Go ... zonder kosten ..... (gedaan in de Belgacom winkel)
Afbeelding Afbeelding
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster

als je een down- of upgrade uitvoert van een adsl contract dat minder als 1 jaar in dienst is, zal er geen schadevergoeding aangerekend worden.

echter start op dat moment van de wijziging, wel een nieuw jaarcontract.
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
Insom
Pro Member
Pro Member

hollebollegijs schreef:als je een down- of upgrade uitvoert van een adsl contract dat minder als 1 jaar in dienst is, zal er geen schadevergoeding aangerekend worden.

Waardoor je dus geen downgrade of annulatie zonder verbrekingsvergoeding kan doen. (na het eerste jaar)

(Dat van gratis downgraden in het eerste jaar wist ik echt niet :oops: )
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster

Insom schreef:
hollebollegijs schreef:als je een down- of upgrade uitvoert van een adsl contract dat minder als 1 jaar in dienst is, zal er geen schadevergoeding aangerekend worden.

Waardoor je dus geen downgrade of annulatie zonder verbrekingsvergoeding kan doen. (na het eerste jaar)

(Dat van gratis downgraden in het eerste jaar wist ik echt niet :oops: )
leer lezen, ook bij een downgrade geen verbrekingsvergeoding te betalen, of het contract nu langer loopt dan een jaar of niet.
enkel bij annulatie en minder dan een jaar dienst, kan je betalen.
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
Insom
Pro Member
Pro Member

excuus?

Geldt dit ook voor discoverylijnen?

Een klant heeft een classic en downgrade naar een disco.
Door foutieve info upgrade hij terug naar een classic.

Nu wil hij terug naar disco (dit alles in 1 jaar).

Dit zou dus ook mogelijk zijn zonder verbrekingskosten?
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster

Insom schreef:excuus?

yep.
Insom
Pro Member
Pro Member

hollebollegijs schreef:
Insom schreef:excuus?

yep.
:eek:
Kan je dit aan de sups van de CC's laten weten, want dit wordt zo niet meegedeeld aan de operatoren (juist gechecked) met een oud collega uit t CCA.
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster

dat er geen kosten meer worden aangerekend bij up- of downgrade voor een contract minder dan een jaar, is een regel die al bijna 2 jaar van toepassing is.
dit is in die periode allemaal duidelijk gecommuniceerd geweest via het intranet.
natuurlijk kan je ook de procedures op het intranet er op natrekken maar ja ge moet natuurlijk wel weten waar ze te vinden. dat is het probleem.

natuurlijk moet je als operator ook zelf de communicaties op het intranet lezen. men kan moeilijk je handje vasthouden en alles mededelen. zelfstudie en verkenning op het intranet is ook zeer belangrijk bij het oefenen van een job als operator.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”