Hier komt 'n slotje op, als je verder discussiëren wilt hou het dan a.u.b beleefd.Marie-Anne schreef:Ik zag het niet zitten om als Chello klant mee te verhuizen naar telenet.
Ruim 6 maanden op voorhand m'n Chello abonnement opgezegd![]()
Contract beeïndigings bevestiging ontvangen (Chello), einde contract 31/12/2007.
Eerste werkdag (2008) 's morgens vroeg het (Chello) modem ingeleverd (ontvangstbevestiging).
Hedenmorgen een telenet ExpressNet factuur (01/01 - 09/01) in de bus.
Wat een stelletje klungelaars.
Discussiëren kan verder in een nieuwe topic
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 12 keer
Daar sla je de nagel recht op de kopMarie-Anne schreef:
Wat een stelletje klungelaars.

En op een ander gaan , als je ooit BGC gehad hebt en ze van ellende de deur hebt gewezen is er gewoon geen alternatief , en blijft alleen zagen en klagen over .
- brooklyn
- Elite Poster
idd Hollebollehijs daarom ben ik weg bij belgacow.met beledigen kom je nergens. en als je niet tevreden ga je op een ander. zo simpel is het. en dan stop je met zagen normaal gezien.

PC1: Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC6400 - ASUS P5B Deluxe - GeForce 8800GTS 320MB DDR3 - Western Digital 35GB Raptor - 3.1TB HD space
PC2: AMD3600 - 1GB DDR - ASUS A8N Deluxe - ATI 3850 -
Dvico Tvix 6500A user
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 15 keer
.. Ik denk dat je het nog altijd niet snapt. Je begint Belgacom alweer te beledigen.brooklyn schreef:idd Hollebollehijs daarom ben ik weg bij belgacow.met beledigen kom je nergens. en als je niet tevreden ga je op een ander. zo simpel is het. en dan stop je met zagen normaal gezien.
P.S.: "en dan stop je met zagen normaal gezien." Dat is dan natuurlijk niet van toepassing op EDPNet de laatste tijd?

To download or not to download, that's the question.