Discussiëren kan verder in een nieuwe topic

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
Blue-Sky
Erelid
Erelid

Marie-Anne schreef:Ik zag het niet zitten om als Chello klant mee te verhuizen naar telenet.

Ruim 6 maanden op voorhand m'n Chello abonnement opgezegd :-D
Contract beeïndigings bevestiging ontvangen (Chello), einde contract 31/12/2007.

Eerste werkdag (2008) 's morgens vroeg het (Chello) modem ingeleverd (ontvangstbevestiging).

Hedenmorgen een telenet ExpressNet factuur (01/01 - 09/01) in de bus.

Wat een stelletje klungelaars.
Hier komt 'n slotje op, als je verder discussiëren wilt hou het dan a.u.b beleefd.
dopke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

Marie-Anne schreef:
Wat een stelletje klungelaars.
Daar sla je de nagel recht op de kop 8) .
En op een ander gaan , als je ooit BGC gehad hebt en ze van ellende de deur hebt gewezen is er gewoon geen alternatief , en blijft alleen zagen en klagen over .
brooklyn
Elite Poster
Elite Poster

met beledigen kom je nergens. en als je niet tevreden ga je op een ander. zo simpel is het. en dan stop je met zagen normaal gezien.
idd Hollebollehijs daarom ben ik weg bij belgacow.
Afbeelding
PC1: Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC6400 - ASUS P5B Deluxe - GeForce 8800GTS 320MB DDR3 - Western Digital 35GB Raptor - 3.1TB HD space
PC2: AMD3600 - 1GB DDR - ASUS A8N Deluxe - ATI 3850 -
Dvico Tvix 6500A user
Fireblade
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 15 keer

brooklyn schreef:
met beledigen kom je nergens. en als je niet tevreden ga je op een ander. zo simpel is het. en dan stop je met zagen normaal gezien.
idd Hollebollehijs daarom ben ik weg bij belgacow.
.. Ik denk dat je het nog altijd niet snapt. Je begint Belgacom alweer te beledigen.

P.S.: "en dan stop je met zagen normaal gezien." Dat is dan natuurlijk niet van toepassing op EDPNet de laatste tijd? :P
To download or not to download, that's the question.
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”