Iemand belde mij dat ze vertraging had op haar telenet e-mail. Ze kreeg de mails pas na 1 dag binnen.
Ik ga nu morgen naar daar maar weet iemand waar dit aan ligt? Ik vermoed niet aan Telenet maar ergens iets op de computer.
Ga morgen eens een testmail sturen en kijken of deze dadelijk binnenkrijg in de webmail, is dit niet zo is het probleem bij telenet. Maar indien dit allemaal in orde is en het probleem blijft bestaan?
Ze had een Norton 360 wat denk ik het probleem gaat zijn, weet iemand welke instelling dat daar veranderd moet worden?
Bedankt.
Vertraging E-mail
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Je kan altijd eens in de headers van de mail kijken op welke servers de mail zoal blijft "hangen".
-
- Plus Member
Ok, bedankt goeie tip. Ik ga zo dadelijk naar de persoon en hopelijk kan ik het oplossen.r2504 schreef:Je kan altijd eens in de headers van de mail kijken op welke servers de mail zoal blijft "hangen".

-
- Plus Member
Kheb 10 berichten gestuurd en ze kwamen dadelijk aan dus geen probleem daar.
Ze zij wel dat die mails van een bedrijf kwamen en dat da bedrijf problemen had met de firewall. Dus het zal daar wel aan gelegen hebben.
Ze zij wel dat die mails van een bedrijf kwamen en dat da bedrijf problemen had met de firewall. Dus het zal daar wel aan gelegen hebben.