Klungelaars !

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Gesloten
Marie-Anne
Member
Member

Ik zag het niet zitten om als Chello klant mee te verhuizen naar telenet.

Ruim 6 maanden op voorhand m'n Chello abonnement opgezegd :-D
Contract beeïndigings bevestiging ontvangen (Chello), einde contract 31/12/2007.

Eerste werkdag (2008) 's morgens vroeg het (Chello) modem ingeleverd (ontvangstbevestiging).

Hedenmorgen een telenet ExpressNet factuur (01/01 - 09/01) in de bus.

Wat een stelletje klungelaars.
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster

ik vind dat sommigen hier met hun taalgebruik toch wat te ver gaan.
als je niet tevreden bent over iets of als je je beklaag wil maken, doe dit op een normale manier aub.
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
The_One_be
Pro Member
Pro Member

Niet dat ik er mij op dit forum al schuldig aan gemaakt heb maar respect werkt nog altijd langs 2 kanten en dit is er niet langs de andere kant.
TN & BGC zien hun klanten als geldkoeien dat ze kunnen leegmelken en elke vorm van goodwill mankeert dan ook.
A post without a signature is like a fish without a bike
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster

The_One_be schreef:Niet dat ik er mij op dit forum al schuldig aan gemaakt heb maar respect werkt nog altijd langs 2 kanten en dit is er niet langs de andere kant.
TN & BGC zien hun klanten als geldkoeien dat ze kunnen leegmelken en elke vorm van goodwill mankeert dan ook.
sorry dit klopt niet hoor.
belgacom en telenet zijn gewoon wat duurder dan de anderen, maar dat zijn goede redenen voor.
maar dat ze de klanten als geldkoeien behandelen, klopt niet.

en reageren met het gebruik van scheldwoorden zal niemand vooruit helpen.
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
The_One_be
Pro Member
Pro Member

een inferieur product dat duurder is met goede redenen? Die wil ik dan graag wel is weten.
A post without a signature is like a fish without a bike
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Uzzi
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 34 keer

hollebollegijs schreef:en reageren met het gebruik van scheldwoorden zal niemand vooruit helpen.
Ik ben er zeker van dat er binnen eender welk call center ook wel eens een vloek of een mooie reeks scheldwoorden de lucht in vliegen op het moment dat een lastige klant eindelijk inhaakt. Alleen wordt dat niet op een forum gezet waar Jan en alleman (inclusief kinderen) deze kunnen lezen.
Marie-Anne
Member
Member

respecteer de ISP's
Het mes snijdt wel aan twee kanten hé :wink:

Keer op keer is de consument de dupe (slechte support, slechte administratie enz. enz.) van het ISP geklungel.

Belgische ISP's (uitzonderingen daargelaten :-D ), vragen veel te veel voor hetgeen ze te bieden hebben.

Kijk maar eens naar de prijzen in NL, dat zegt genoeg!
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

hollebollegijs schreef:belgacom en telenet zijn gewoon wat duurder dan de anderen, maar dat zijn goede redenen voor.
Oh ja... toch niet de "service" waar Telenet steeds over spreekt ?

Ik probeer ook altijd netjes te blijven, maar respect moet inderdaad van twee kanten komen, en vooral Telenet heeft steeds de "het is de klant z'n fout" mentaliteit.
brooklyn
Elite Poster
Elite Poster

We hoeven niet braaf te zijn in verband met telenet en Belgacow! Wij Belgen worden uitgeperst tot de laatste druppel. Peperduur internet en Pre-historische limieten. We moeten ze uitmaken anders gaat er nooit iets veranderen.
Afbeelding
PC1: Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC6400 - ASUS P5B Deluxe - GeForce 8800GTS 320MB DDR3 - Western Digital 35GB Raptor - 3.1TB HD space
PC2: AMD3600 - 1GB DDR - ASUS A8N Deluxe - ATI 3850 -
Dvico Tvix 6500A user
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster

brooklyn schreef:We hoeven niet braaf te zijn in verband met telenet en Belgacow! Wij Belgen worden uitgeperst tot de laatste druppel. Peperduur internet en Pre-historische limieten. We moeten ze uitmaken anders gaat er nooit iets veranderen.
met beledigen kom je nergens. en als je niet tevreden ga je op een ander. zo simpel is het. en dan stop je met zagen normaal gezien.
Gesloten

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”