Toevallig hier op gestoten:
http://www2.sygmanet.be/?page=adsl
ADSL met FUP
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
- Bedankt: 46 keer
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
- Bedankt: 62 keer
Was al eens aan bod gekomen dacht ik in discussie FUP
Daarin voor mij ook liever een duidelijke grote limiet dan FUP
Ze kunnen na 30 Gb daar ook al zeker gaan zeggen hey , je bent over je limiet FUP want dat is al dubbele aan trafiek wat je meestal krijgt ....
Ze kunnen na 30 Gb daar ook al zeker gaan zeggen hey , je bent over je limiet FUP want dat is al dubbele aan trafiek wat je meestal krijgt ....
The eternal and true pessimist 

- cloink
- Elite Poster
- Twitter: cloink
- Uitgedeelde bedankjes: 117 keer
- Bedankt: 152 keer
- Contacteer:
Die staat al een tijdje op http://xs.be/ 
Komt op zich redelijk naar voren wat betreft prijs/kwantiteit, maar is vooralsnog te kloppen (door echte low-cost leveranciers alla dxADSL en XtremeADSL). Want FUP != unlimited.

Komt op zich redelijk naar voren wat betreft prijs/kwantiteit, maar is vooralsnog te kloppen (door echte low-cost leveranciers alla dxADSL en XtremeADSL). Want FUP != unlimited.

ooh. shiny.
+1a3ke schreef:Was al eens aan bod gekomen dacht ik in discussie FUP
Ge moet maar is op forums gaan kijken in landen met een FUP. Die FUPs kunnen zo enorm willekeurig zijn he. Zelfs bij eenzelfde provider kan dat verschillen van regio tot regio (naargelang hun capaciteit waarschijnlijk). Heb zo is een paar ervaringen gelezen van mensen die verhuist waren (in de UK dacht ik).
No thanks, liever no limit dan zo'n vage FUP.12.24. De trafiek zal door SygmaNET worden gemeten en bijgehouden op maandelijkse basis. Wanneer de maximale trafiek (contractueel overeengekomen) overschreden wordt, zal de klant via email op de hoogte gebracht worden en zal een extra kost per begonnen gigabyte aangerekend worden, tenzij anders overeengekomen.