Hallo,
Op maandag 21/01 haeb ik naar belgacom gebeld dat mijn digitaal beeld niet goed is...
Dinsdag 22/01 is er een technieker langs geweest en die steld vast dat ze in de centrale mijn lijn gaan monitoren,vermits er veel storingen opzitten...
vandaag donderdag 23/01 s'avond bellen ze me en weten ze me te zeggen dat ze bij me thuis alles moeten gaan controleren,tot aan de aansluiting,in de straat ,de verdeelkasten enz omdat de monitoring veel fouten op de lijn weergeeft...
Ik vraag aan Belgacom of ze vandaag 23/O1 nog kunnen langs komen
helaas dit is niet mogelijk
24/01 is ook niet meer mogelijk....
ze zeggen me dat alles controleren op straat dot hiere enz veel tijd in neemt....
en vragen een nieuwe afspraak te maken....
Ik kan onmogelijk altijd op mijn werk vrijaf vragen,dit moet 3 weken op voorhand tenzij het om dringende reden is...
Kan ik Belgacom hiervoor nadien geen schadevergoeding vragen?
Altijd vrije dagen nemen,is ook niet echt de bedoeling....
En ik heb niemand dat hier in mijn plaats de wacht kan houdne hoor een hele dag....
Groetjes,
belgacom adsl go + belgacom tv
-
- Elite Poster
- Berichten: 1577
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:24
ja, ofwel zal je zelf verlof moeten nemen of iemand anders hiervoor aanspreken.benneken2312 schreef:Hallo,
Op maandag 21/01 haeb ik naar belgacom gebeld dat mijn digitaal beeld niet goed is...
Dinsdag 22/01 is er een technieker langs geweest en die steld vast dat ze in de centrale mijn lijn gaan monitoren,vermits er veel storingen opzitten...
vandaag donderdag 23/01 s'avond bellen ze me en weten ze me te zeggen dat ze bij me thuis alles moeten gaan controleren,tot aan de aansluiting,in de straat ,de verdeelkasten enz omdat de monitoring veel fouten op de lijn weergeeft...
Ik vraag aan Belgacom of ze vandaag 23/O1 nog kunnen langs komen
helaas dit is niet mogelijk
24/01 is ook niet meer mogelijk....
ze zeggen me dat alles controleren op straat dot hiere enz veel tijd in neemt....
en vragen een nieuwe afspraak te maken....
Ik kan onmogelijk altijd op mijn werk vrijaf vragen,dit moet 3 weken op voorhand tenzij het om dringende reden is...
Kan ik Belgacom hiervoor nadien geen schadevergoeding vragen?
Altijd vrije dagen nemen,is ook niet echt de bedoeling....
En ik heb niemand dat hier in mijn plaats de wacht kan houdne hoor een hele dag....
Groetjes,
schadevergoeding vragen? ik zou niet weten waarom. dat gaat niets uithalen. technische problemen kunnen zich altijd voordoen en
belgacom wil je helpen en wil een afspraak maken om het probleem verder te onderzoeken, dat blijkbaar wat tijd in beslag neemt, maar je wil of kan geen verlof nemen.
-
- Plus Member
- Berichten: 179
- Lid geworden op: 14 okt 2007, 14:07
hollebollegijs schreef:ja, ofwel zal je zelf verlof moeten nemen of iemand anders hiervoor aanspreken.benneken2312 schreef:Hallo,
Op maandag 21/01 haeb ik naar belgacom gebeld dat mijn digitaal beeld niet goed is...
Dinsdag 22/01 is er een technieker langs geweest en die steld vast dat ze in de centrale mijn lijn gaan monitoren,vermits er veel storingen opzitten...
vandaag donderdag 23/01 s'avond bellen ze me en weten ze me te zeggen dat ze bij me thuis alles moeten gaan controleren,tot aan de aansluiting,in de straat ,de verdeelkasten enz omdat de monitoring veel fouten op de lijn weergeeft...
Ik vraag aan Belgacom of ze vandaag 23/O1 nog kunnen langs komen
helaas dit is niet mogelijk
24/01 is ook niet meer mogelijk....
ze zeggen me dat alles controleren op straat dot hiere enz veel tijd in neemt....
en vragen een nieuwe afspraak te maken....
Ik kan onmogelijk altijd op mijn werk vrijaf vragen,dit moet 3 weken op voorhand tenzij het om dringende reden is...
Kan ik Belgacom hiervoor nadien geen schadevergoeding vragen?
Altijd vrije dagen nemen,is ook niet echt de bedoeling....
En ik heb niemand dat hier in mijn plaats de wacht kan houdne hoor een hele dag....
Groetjes,
schadevergoeding vragen? ik zou niet weten waarom. dat gaat niets uithalen. technische problemen kunnen zich altijd voordoen en
belgacom wil je helpen en wil een afspraak maken om het probleem verder te onderzoeken, dat blijkbaar wat tijd in beslag neemt, maar je wil of kan geen verlof nemen.
Ik heb juist verlof tot vrijdag,kan onmogelijk nog verlof vragen de komende weken...
-
- Elite Poster
- Berichten: 1577
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:24
ik begrijp u maar dan zal je op de goodwill van een vriend of familielid moeten rekenen.benneken2312 schreef:hollebollegijs schreef:ja, ofwel zal je zelf verlof moeten nemen of iemand anders hiervoor aanspreken.benneken2312 schreef:Hallo,
Op maandag 21/01 haeb ik naar belgacom gebeld dat mijn digitaal beeld niet goed is...
Dinsdag 22/01 is er een technieker langs geweest en die steld vast dat ze in de centrale mijn lijn gaan monitoren,vermits er veel storingen opzitten...
vandaag donderdag 23/01 s'avond bellen ze me en weten ze me te zeggen dat ze bij me thuis alles moeten gaan controleren,tot aan de aansluiting,in de straat ,de verdeelkasten enz omdat de monitoring veel fouten op de lijn weergeeft...
Ik vraag aan Belgacom of ze vandaag 23/O1 nog kunnen langs komen
helaas dit is niet mogelijk
24/01 is ook niet meer mogelijk....
ze zeggen me dat alles controleren op straat dot hiere enz veel tijd in neemt....
en vragen een nieuwe afspraak te maken....
Ik kan onmogelijk altijd op mijn werk vrijaf vragen,dit moet 3 weken op voorhand tenzij het om dringende reden is...
Kan ik Belgacom hiervoor nadien geen schadevergoeding vragen?
Altijd vrije dagen nemen,is ook niet echt de bedoeling....
En ik heb niemand dat hier in mijn plaats de wacht kan houdne hoor een hele dag....
Groetjes,
schadevergoeding vragen? ik zou niet weten waarom. dat gaat niets uithalen. technische problemen kunnen zich altijd voordoen en
belgacom wil je helpen en wil een afspraak maken om het probleem verder te onderzoeken, dat blijkbaar wat tijd in beslag neemt, maar je wil of kan geen verlof nemen.
Ik heb juist verlof tot vrijdag,kan onmogelijk nog verlof vragen de komende weken...
-
- Elite Poster
- Berichten: 3310
- Lid geworden op: 26 jul 2005, 12:17
- Locatie: Lochristi
- Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
- Bedankt: 125 keer
@hollebollegijs,
Heeft Belgacom geen soort (betalende) expressdienst?
De reden waarom ik dit vraag is dat ik ooit een probleem had met Digitale Televisie van Telenet op een vrijdagavond.
De maandag na het weekend was al volgeboekt wat betekende dat ik een 4-tal dagen zonder televisie zou zitten.
Na een beetje aandringen bij de helpdesk bleek dat ze nog diezelfde avond konden langskomen voor een "fixed fee", ik dacht 60 EUR.
Ik ben daarop ingegaan en een paar uur later was alles opgelost.
Heeft Belgacom geen soort (betalende) expressdienst?
De reden waarom ik dit vraag is dat ik ooit een probleem had met Digitale Televisie van Telenet op een vrijdagavond.
De maandag na het weekend was al volgeboekt wat betekende dat ik een 4-tal dagen zonder televisie zou zitten.
Na een beetje aandringen bij de helpdesk bleek dat ze nog diezelfde avond konden langskomen voor een "fixed fee", ik dacht 60 EUR.
Ik ben daarop ingegaan en een paar uur later was alles opgelost.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1577
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:24
natuurlijk, tegen betaling is er altijd meer mogelijk maar of men dat hier wil...Astralon schreef:@hollebollegijs,
Heeft Belgacom geen soort (betalende) expressdienst?
De reden waarom ik dit vraag is dat ik ooit een probleem had met Digitale Televisie van Telenet op een vrijdagavond.
De maandag na het weekend was al volgeboekt wat betekende dat ik een 4-tal dagen zonder televisie zou zitten.
Na een beetje aandringen bij de helpdesk bleek dat ze nog diezelfde avond konden langskomen voor een "fixed fee", ik dacht 60 EUR.
Ik ben daarop ingegaan en een paar uur later was alles opgelost.
-
- Plus Member
- Berichten: 179
- Lid geworden op: 14 okt 2007, 14:07
hollebollegijs schreef:natuurlijk, tegen betaling is er altijd meer mogelijk maar of men dat hier wil...Astralon schreef:@hollebollegijs,
Heeft Belgacom geen soort (betalende) expressdienst?
De reden waarom ik dit vraag is dat ik ooit een probleem had met Digitale Televisie van Telenet op een vrijdagavond.
De maandag na het weekend was al volgeboekt wat betekende dat ik een 4-tal dagen zonder televisie zou zitten.
Na een beetje aandringen bij de helpdesk bleek dat ze nog diezelfde avond konden langskomen voor een "fixed fee", ik dacht 60 EUR.
Ik ben daarop ingegaan en een paar uur later was alles opgelost.
ok ze zouden maandag morgend proberen langs te komen...
nog een vraagje:
ik heb de adsl modem/router van belgacom de grijze
deze modem heeft 2 telefoonpoorten...
nu zie ik als je inlogt op 192.168.1.1 dat je bij adsl settings en dan naar Parameters gaat dat je verschillend eprofielen kan kiezen?
momenteel staat dat op automatic maar ik heb adsl2+ moetek dat daar dan niet zo instellen?
Of gewoon op automatisch laten staan?
Groetjes,
zolang het werkt blijft ge daar best af 
Ge kunt natuurlijk altijd is testen maar dan gade misschien effe uw verbinding kwijt zijn.
Let op want die modem savet niet altijd zijn settings goed. Soms moete saven en dan rebooten eer hij het aanpast/onthoudt.

Ge kunt natuurlijk altijd is testen maar dan gade misschien effe uw verbinding kwijt zijn.
Let op want die modem savet niet altijd zijn settings goed. Soms moete saven en dan rebooten eer hij het aanpast/onthoudt.
- Patje
- Elite Poster
- Berichten: 3675
- Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
- Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 263 keer
- Bedankt: 104 keer
Je mag dat gewoon op automatisch laten staan, de modem detecteerd zelf welk type adsl het is, als je Adsl2+ hebt zal de modem dat wetenbenneken2312 schreef:nog een vraagje:
ik heb de adsl modem/router van belgacom de grijze
deze modem heeft 2 telefoonpoorten...
nu zie ik als je inlogt op 192.168.1.1 dat je bij adsl settings en dan naar Parameters gaat dat je verschillend eprofielen kan kiezen?
momenteel staat dat op automatic maar ik heb adsl2+ moetek dat daar dan niet zo instellen?
Of gewoon op automatisch laten staan?
Groetjes,
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png


Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png