Vorige week brief in de bus gekregen van Belgacom.
http://www.phoneinfo.be/nl/index.html
We bereiden momenteel de editie 2008-2009 v/d telefoongids voor. Om ons toe te laten uw gegevens na te kijken, vindt U hierbij de drukproef van uw vermelding en de bestelbon. Deze nieuwe vermelding is gebaseerd op uw vermelding in de uitgave 2007-2008.
knip
Wij nemen de basisinformatie (naam, adres en telefoonnummer) kosteloos in de telefoongids. U betaalt wel een toeslag wanneer U bijkomende informatie en bijkomende en/of speciale vermeldingen wil opnemen. Deze prijsofferte vindt U op de bestelbon.
Indien U niet reageert hernemen wij jaarlijks stilzwijgend uw vermeldingen en drukken wij deze af zoals opgenomen op de drukproef. De eventuele kosten brengen wij een volgende factuur in rekening volgens de algemene voorwaarden van de telefoondienst
Op de bestelbon staat mijn naam+adres+vaste telefoon in het vet.....
gsm-nr. niet in het vet....
dit is toch al jaren gratis? (beide nr.'s?)
vind die bestelbon + drukproef toch wel onduidelijk....andere gebruikers dezelfde mening toegedaan?
Heb gewoon gemaild dat ik enkel basisvermeldingen wens.[/url]
brief van belgacom ivm gegevens in de witte gids en op 1207
Ja, je moet je geen zorgen maken. Het is enkel wanneer je je e-mail adres of gsm-nummer of dergelijke (website, etc) wilt laten toevoegen in de witte gids. Ze moeten vanaf dit jaar officieel laten weten dat je niets betaald of net wel.
De reden dat ze dat vanaf nu af moeten melden is om misbruik ven Promedia (de gele of goude gids) tegen te gaan. Veel zelfstandige werden eigenlijk 'opgelicht' voor 1000de euro's per jaar door promedia.
No need to argue
De reden dat ze dat vanaf nu af moeten melden is om misbruik ven Promedia (de gele of goude gids) tegen te gaan. Veel zelfstandige werden eigenlijk 'opgelicht' voor 1000de euro's per jaar door promedia.
No need to argue

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 638 keer
- Bedankt: 394 keer
- Recent bedankt: 2 keer
als ik 1207.be kijk, staat mijn gsm nr. er al enkele jaren bij....moet vanaf heden dan daar voor betaald worden?L-army schreef:Het is enkel wanneer je je e-mail adres of gsm-nummer of dergelijke (website, etc) wilt laten toevoegen in de witte gids.
Mijn naam is vermeld en mijn vrouw haar naam + gsmnr.
-
- Elite Poster
mag ik er even wijzen dat belgacom de witte gids niet uitgeeft.
DIS is een volledige onafhankelijke firma. Belgacom is een partner van deze firma en factureert enkel de gegevens die ze van DIS krijgen aan de klant.
DIS is een volledige onafhankelijke firma. Belgacom is een partner van deze firma en factureert enkel de gegevens die ze van DIS krijgen aan de klant.
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
Geldklopperijsatsurfer schreef: als ik 1207.be kijk, staat mijn gsm nr. er al enkele jaren bij....moet vanaf heden dan daar voor betaald worden?

De meeste mensen zijn niet op de hoogte dat je op aanvraag (of eventueel dat bepaalde operatoren die automatisch vermelden) je gsm nummer kan laten vermelden.
En zoals hollebollegijs aangaf, het is niet belgacom die de witte gids uitgeeft.
Trouwens, ik meen mij te herinneren dat we hier een brief gekregen hebben om te vragen of we de witte gids nog toegestuurd wouden krijgen. Dus eigenlijk is dit echt geld klopperij, mits niet iedereen die witte gids gaat krijgen