Vrije webspace voor ADSL Klanten

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Blue-Sky
Erelid
Erelid

Vraag ivm mijn webruimte.
Weet niet meer hoe het functioneerd om via DOS, FTP te raadplegen hoe veel van de gratis webspace van 50 Mb ter beschikking blijft nu.
Ik herinner mij wel toen mijn webspace aangevraagd werd dat er toen uitteraard 50 Mb vrij waren.
Nu zoek ik of de mogelijkheid bestaat dit weer te geven op mijn website?
Voorbeeld:Totaal 50 Mb: Gebruikt 03 Mb:
Bij deze bedankt aan de crew (vooral meon en The Oddity) welke mij met raad en daad bijgestaan hebben met FTP, HTML enz...
Website begint langzaam op iets te trekken, ik kom later nog met enige vraagjes in verband met dit. > http://users.skynet.be/Blue-Sky/

Was niet zo eenvoudig voor The Old!
Greetz :wink:
Afbeelding
Sub Zero
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer

Wel, je surft naar http://users.skynet.be en daar bovenaan op de pagina staat administratie, daar klik je op. Dan op de volgende pagina scroll je even naar beneden tot je bij "Status van uw persoonlijke website bekijken" komt. Daar klik je op de link. Op de volgende pagina geef je je login en paswoord in en voila.

Cheers
Afbeelding
Blue-Sky
Erelid
Erelid

Dat is OK betreft de info, ziet er nog goed uit wat betreft de vrije space.
Diskspace available with your subscription 51200 Kbytes
Diskspace already in use 2055 Kbytes.
Voorbeeld:
Free 51200 Kbytes
in Use 2055 Kbytes

Misschien beter die vrije space niet te tonen op eigen de eigen website, om reden van login en paswoord welke er moeten in verwerkt worden.

Thanks voor het snelle antwoord
Blue :wink:
Afbeelding
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

ziet er nog goed uit wat betreft de vrije space.
Voor een pure html site gaat dat moeilijk worden die 50Meg vol te krijgen, tenzij je bestanden zou laten downloaden, of freeware programma's of images met zéér hoge resolutie... etc etc.

Met nen gemiddelde html site, zal je vermoedelijk zelf onder de 10Mb all incl blijven :). Vrees die limiet dus niet.

Wat betreft die data op je site zetten...mja, manueel zou je dat kunnen doen, maar dat rechtstreeks uitlezen van de users.skynet.be secure pages.. nah, de webruimte op Skynet biedt je niet voldoende mogelijkheden dit op een veilige manier te doen...
Kans bestaat dat je het kan doen met JScript, maar veligheid == niets waard. Maw: login&pwd zal snel gevonden kunnen worden.

Zaken ivm veiligheid en skynet webspace, zijn dingen die niet goed samengaan ;-)
I love it when a plan comes together!
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”