over my dead bodySven.VdS schreef:The_One: je kan altijd Windows installeren om terug SMP te kunnen draaien

er staat nu vmware op en ben 64bit image van tweakers wiki aan het binnenhalen

over my dead bodySven.VdS schreef:The_One: je kan altijd Windows installeren om terug SMP te kunnen draaien

Ik heb bij extremeoverclocking gezocht en bij Stanford zelf, maar kan niks vinden met die username.Uloga schreef:Ik ben ook in, maar ik kan mijn stats niet zien!
Ik heb gisteren 50 WPU's gefold, maar ik zie geen stats (naam: [UB]Uloga)

50 % van 1 WU misschien ?Uloga schreef:Ik ben ook in, maar ik kan mijn stats niet zien!
Ik heb gisteren 50 WPU's gefold, maar ik zie geen stats (naam: [UB]Uloga)

Het is u vergeven als ge effe meld wie het vrouwelijk schoon in uwe avatar isUloga schreef:Idd, 50/500 WPU , sry, ik ben helemaal nieuw hiermee

En userbase op plaats 149!DonRaveN schreef:Congratz @ Sven.VdS
2.000.000 POINTS!

Volgens EOC zelfs 148, of zij lopen achter en hebben we daar even op gestaan.seagull schreef:En userbase op plaats 149!DonRaveN schreef:Congratz @ Sven.VdS
2.000.000 POINTS!

Dankzij u heb ik hier de console=>service versie draaien.meon schreef:We zijn goed bezig man, op hoeveel tijd zijn we van 150e plek naar 147e plek gegaan? :o

Dan zou je eens naar smp client moeten kijken. Normaal is zo een cpu toch goed voor een ppd van 800.OpThaCop schreef:Ben ook begonnen hé
Plaatske 100 momenteel op de userbase stats
fear me:p
Hier draait :
Opteron 175 @ 2.7Ghz
2GB DDR Geheugen

crapiecorn schreef:Dan zou je eens naar smp client moeten kijken. Normaal is zo een cpu toch goed voor een ppd van 800.OpThaCop schreef:Ben ook begonnen hé
Hier draait :
Opteron 175 @ 2.7Ghz
2GB DDR Geheugen
Code: Selecteer alles
4. Run the client: 
Run fah.exe to start the SMP client. You will get another pop-up firewall window. Note: We do not currently support running the SMP client as a service. 

smp client voor windows is idd crap.OpThaCop schreef:crapiecorn schreef:Dan zou je eens naar smp client moeten kijken. Normaal is zo een cpu toch goed voor een ppd van 800.OpThaCop schreef:Ben ook begonnen hé
Hier draait :
Opteron 175 @ 2.7Ghz
2GB DDR Geheugen*zucht* .. da's spijtigCode: Selecteer alles
4. Run the client: Run fah.exe to start the SMP client. You will get another pop-up firewall window. Note: We do not currently support running the SMP client as a service.
vooraleer ik da beest aan de praat kreeg:s

Tkx, maar dat biertje zal moeten wachten, net zoals die 42 andere die ik gekregen heb voor mijn verjaardag, want ik heb een serieuze buikgriep te pakken.Sven.VdS schreef:Proficiat aan Astralon trouwens voor het behalen van de 1 miljoen milestone
 .
.
En het weekend is nog maar net begonnen..Folding For Ancient 3 -34,585 33,792 03.02.08, 8am / 1 Day
Team EDBpriser.dk 2 -22,480 39,989 03.01.08, 9pm / 13.5 Hours
CastleCops 1 -13,672 37,844 03.01.08, 4pm / 8.7 Hours

Wat me ook is opgevallen, is dat we als team vorige maand 1 miljoen + geproduceerd hebben. Is de eerste keer dat ik dat zie.Sven.VdS schreef:Proficiat aan Astralon trouwens voor het behalen van de 1 miljoen milestone

We staan op plaats 144meon schreef:We zijn goed bezig man, op hoeveel tijd zijn we van 150e plek naar 147e plek gegaan? :o

Aan dit tempo staan we in de zomer op 130 en op het einde van het jaar op 120!meon schreef:We staan op plaats 144meon schreef:We zijn goed bezig man, op hoeveel tijd zijn we van 150e plek naar 147e plek gegaan? :o
De volgende paar teams inhalen zal wel lastiger worden.
 Bron: Kakao Stats.
 Bron: Kakao Stats.
ik ben nu nog bezig met de gewone client een keer mijn wu afgewerkt is schakel ik ook over op de smp client.OpThaCop schreef:woooooooow
Ik heb m'n eerste WU af met die SMP client... 1760 punten!!
Als ik in m'n log kijk :
19:47 gestart
17:24 gestopt (de dag erop, vandaag dus).
Opgeschoven in de userbase.be lijst van plaats 100 naar 87 !!
SMP client = een tip voor iedereen
*EDIT*
Het is dus bijna 2 dagen voor zo'n SMP, niet 1dag..