de laatste tijd ondervind ik dat bij het afspelen van een wmv bestand en ook bij pps bestanden mijn pc enorm vertraagd zodat de beelden precies beeld per beeld afgespeeld worden, als ik echter dan alles sluit en een tijdje wacht is alles terug ok. Ook moet ik nu bij het opstarten van mijn pc steeds op f1 drukken wil hij opstarten.
Wat zou hier de oorzaak van kunnen zijn?
wmv bestand
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 1 keer
Harddisk die stilaan aan het overlijden is?
In sommige BIOS versies moet je F1 duwen nadat 1 van de S.M.A.R.T. waarden overschreden is, ook al staat die optie niet expliciet geactiveerd in je BIOS (met name intel-bordjes hebben dat wel eens)
Een disk check met Hitachi's Drive Fitness Test bv. kan nooit kwaad en duurt ook niet echt lang.
In sommige BIOS versies moet je F1 duwen nadat 1 van de S.M.A.R.T. waarden overschreden is, ook al staat die optie niet expliciet geactiveerd in je BIOS (met name intel-bordjes hebben dat wel eens)
Een disk check met Hitachi's Drive Fitness Test bv. kan nooit kwaad en duurt ook niet echt lang.
Qua virus en spyware is er niets aan de hand misschien toch de schijf die stilaan aan het kapotgaan is ik weet het niet het is in ieder geval vervelend het rare is dat het niet altijd is meestal wanneer er 2 of meer bewerkingen samen gebeuren bv. filpje bezien en terzelfde tijd e-mails die binnenkomen
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 581 keer
- Bedankt: 780 keer
Mja, uw harde schijf gaat dan "butterfly-read"-en en dan kan dat wel eens voor horten en stoten zorgen ja, zeker als ge niet te veel beschikbaar ram-geheugen hebt.