Dommel telefonie ism een scarlet box
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 6 keer
momenteel gebruik ik een linksys router op mij dommel verbinding. ik zou nu ook graag telefoneren via het internet. Is het hierbij mogelijk om de scarletbox te gebruiken die ik nog liggen heb?
Laatst gewijzigd door dr.trimble 19 feb 2008, 15:47, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Pro Member
maar dan heb je infeite nog eens een modem nodig en eventueel een swith voor meerdere pc's aan te sluiten. Klopt dit?bmantra schreef:Anders moet je eens kijken naar de linksys spa3102. Heb hem zelf ook en dat werk perfect!
- Kitt
- Elite Poster
- Twitter: kitt1977
- Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
- Bedankt: 45 keer
Hangt er van af welke versie het is .. de laatste versie kan inderaad met de VOIP firmware geflashed worden .. maar dan moet je wel die modem als 1STE adsl modem gebruiken EN als router .. anders kan de voip niet werken ..Mr.T schreef:Idd. Dit gaat niet lukken.
Ik heb wel een post gezien van Goendi waarin hij beweerde dat er een firmware voor VoIP beschikbaar is. Dus misschien is het wel mogelijk.
ftp://ftp.allieddata.com/public/Product ... 616-2P.htm
De CopperJet 1616-2P moet het dus zin .. die heeft wat meer geheugen dan de CopperJet 816-2P ..
-
- Pro Member
HmmmKitt schreef:Mr.T schreef:Idd. Dit gaat niet lukken.
Ik heb wel een post gezien van Goendi waarin hij beweerde dat er een firmware voor VoIP beschikbaar is. Dus misschien is het wel mogelijk.
De CopperJet 1616-2P moet het dus zin .. die heeft wat meer geheugen dan de CopperJet 816-2P ..

-
- Pro Member
Daar kan je dus die 1616-2p niet opzetten zeker?dr.trimble schreef:HmmmKitt schreef:Mr.T schreef:Idd. Dit gaat niet lukken.
De CopperJet 1616-2P moet het dus zin .. die heeft wat meer geheugen dan de CopperJet 816-2P .., heb ik nu toch net de 816-2p zeker.