Happy Hours

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
frado
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 4 keer

Vandaag teller op 0 . Kijk even ,e n al 3.3 gb download. Ik heb vanochtend downloads gestart, en zit ongev aan 3gb ja, maar dat wordt nie eens aan 50% gerekend?
Nog iemand bij wie dit zo is? Ik doe geen moeite meer om te bellen, want dat zijn daar toch maar een bende apen die van niets weten. Ze dachten dat de teller de traffic mat met de overhead.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

mat? meette denk ik.

Voor je hen begint te beschuldigen van bende apen, zou je beter blij moeten zijn. Dankzij hen kan je 100 GB downloaden, ook zonder happy hours.

'k Vraag mij serieus af, of je ook zo klinkt aan de telefoon. Grote mond openzetten op het forum waar er een zeker anonimiteit geldt, maar aan de telefoon met een klein hartje zitten.
on4bam
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 309 keer
Bedankt: 649 keer
Recent bedankt: 10 keer
Provider

Lord Utopia schreef:mat? meette denk ik.

Voor je hen begint te beschuldigen van bende apen, zou je beter blij moeten zijn. Dankzij hen kan je 100 GB downloaden, ook zonder happy hours.

'k Vraag mij serieus af, of je ook zo klinkt aan de telefoon. Grote mond openzetten op het forum waar er een zeker anonimiteit geldt, maar aan de telefoon met een klein hartje zitten.
me·ten3 (overgankelijk werkwoord, ook absoluut; mat, heeft gemeten)
1 de lengte, inhoud, temperatuur, oppervlakte enz. bepalen van
Voor je iemand op de vingers tikt... ;-)

En inderdaad, over "een bende apen" beginnen geeft al minstens een slechte indruk.
Laatst gewijzigd door on4bam 13 feb 2008, 19:15, in totaal 1 gewijzigd.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Dan ben ik fout.
frado
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 4 keer

als je 3x belt, en je staat telkens even ver, trek ik die conclusie ja. De laatste keer was het een gesprek van 20 min. Toen hij zei dat ik 200gb had gedownload, zei ik dat hij tussen de haakjes moest lezen, dat dit enkel voor informatie was. Toen even stil; ' ik ga het even aan men collega vragen'.
Please eh, als je dat al niet weet, wat doe je daar dan
ceurrrix
Premium Member
Premium Member

frado schreef:als je 3x belt, en je staat telkens even ver, trek ik die conclusie ja. De laatste keer was het een gesprek van 20 min. Toen hij zei dat ik 200gb had gedownload, zei ik dat hij tussen de haakjes moest lezen, dat dit enkel voor informatie was. Toen even stil; ' ik ga het even aan men collega vragen'.
Please eh, als je dat al niet weet, wat doe je daar dan
Me afvragen,waar komen ze nu weer over zagen en hoe hou ik hem zo lang mogelijk aan ' t lijntje ?

http://www.sunlink.ucf.edu/presentation ... inking.jpg

http://www.cartoonmotivators.com/images ... genius.jpg
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo = :think:
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 1 keer

omg mss heeft er iemand anders ook wel op het internet gezeten tijdens dat jij er niet was.

En mss moet je dan eens bij scarlet of telenet terug gaan. Daar heben ze nog betere meters.
Laatst gewijzigd door ljd 14 feb 2008, 15:34, in totaal 1 gewijzigd.
bmantra
Plus Member
Plus Member

ljd schreef:omg mss heeft er iemand anders ook wel op het internet gezetten tijdens dat jij er niet was.

En mss moet je dan eens bij scarlet of telenet terug gaan. Daar heben ze nog betere meters.
in elk geval beter support hoop ik :!:
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer

bmantra schreef:
ljd schreef:omg mss heeft er iemand anders ook wel op het internet gezetten tijdens dat jij er niet was.

in elk geval beter support hoop ik :!:
Ja nog veel betere support :-D
Draco888
Elite Poster
Elite Poster

frado schreef:Vandaag teller op 0 . Kijk even ,e n al 3.3 gb download. Ik heb vanochtend downloads gestart, en zit ongev aan 3gb ja, maar dat wordt nie eens aan 50% gerekend?
Nog iemand bij wie dit zo is? Ik doe geen moeite meer om te bellen, want dat zijn daar toch maar een bende apen die van niets weten. Ze dachten dat de teller de traffic mat met de overhead.
Ooit ook meegemaakt. Toevallig geen downloads die rond 0u nog bezig waren?
Want Alles vanaf 0u komt op de nieuwe maand he, ook al zit ge vb op mediumband (en moet ge dus ff opnieuw connecten om weer volle snelheid te krijgen). En daarnaast update Dommel om het uur het volume gebruik, maar niet exact op het uur waardoor een del van u gebruik op de nieuwe maand kan gerekend worden.

Pfff maar eerlijk gezegd, wat is nu 3gig op 100, 200 als ge enkel in happy hours download?
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”