Belgacom VDSL dekking

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
AgentVortex
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

Even een oproep naar VDSL-gebruikers of mensen die VDSL-gebruikers kennen in een bepaalde regio ?

Ik weet dat het van KVD (en ROP) afhangt, maar is er dekking in:

Mortsel & Edegem ?

Alvast bedankt !

Greetz,

J.
AgentVortex
Plus Member
Plus Member

Anyone ?
Nic0Las
Member
Member

Ja hoor, Ik woon in Mortsel en men had mij een tijdje terug gecontacteerd voor een proef voor VDSL2+ TV.
Ik zou een jaar gratis mogen proberen als proefkonijn, maar kon niet omdat ik geen HDTV heb :roll:
Ik weet natuurlijk niet of het in alle delen van Mortsel en Edegem beschikbaar is..
Als u uw adres geeft kan ik het wel meten voor je.
AgentVortex
Plus Member
Plus Member

Nic0Las schreef:Ja hoor, Ik woon in Mortsel en men had mij een tijdje terug gecontacteerd voor een proef voor VDSL2+ TV.
Ik zou een jaar gratis mogen proberen als proefkonijn, maar kon niet omdat ik geen HDTV heb :roll:
Ik weet natuurlijk niet of het in alle delen van Mortsel en Edegem beschikbaar is..
Als u uw adres geeft kan ik het wel meten voor je.
Dat is het hem net, ben nog niet verhuisd, zal voor binnen half jaartje zijn ... Ik vroeg me gewoon af om er een volledige dekking is voor deze gemeente, zal het wss maar eerst weten als ik men stekkie gekocht heb he :-)
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”