Even een oproep naar VDSL-gebruikers of mensen die VDSL-gebruikers kennen in een bepaalde regio ?
Ik weet dat het van KVD (en ROP) afhangt, maar is er dekking in:
Mortsel & Edegem ?
Alvast bedankt !
Greetz,
J.
Belgacom VDSL dekking
- AgentVortex
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- AgentVortex
- Plus Member
Anyone ?
Ja hoor, Ik woon in Mortsel en men had mij een tijdje terug gecontacteerd voor een proef voor VDSL2+ TV.
Ik zou een jaar gratis mogen proberen als proefkonijn, maar kon niet omdat ik geen HDTV heb
Ik weet natuurlijk niet of het in alle delen van Mortsel en Edegem beschikbaar is..
Als u uw adres geeft kan ik het wel meten voor je.
Ik zou een jaar gratis mogen proberen als proefkonijn, maar kon niet omdat ik geen HDTV heb

Ik weet natuurlijk niet of het in alle delen van Mortsel en Edegem beschikbaar is..
- AgentVortex
- Plus Member
Dat is het hem net, ben nog niet verhuisd, zal voor binnen half jaartje zijn ... Ik vroeg me gewoon af om er een volledige dekking is voor deze gemeente, zal het wss maar eerst weten als ik men stekkie gekocht heb heNic0Las schreef:Ja hoor, Ik woon in Mortsel en men had mij een tijdje terug gecontacteerd voor een proef voor VDSL2+ TV.