NEED HELP

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
pennywise
Pro Member
Pro Member

Telenet heeft het weer eens gekunnen.

In mei, meld ik telenet, dat ik ga verhuizen van punt A naar punt B in antwepren.

midden juni verhuis ik, mijn telenet is op tijd overgezet.

eind juni stuurt telenet de faktuur voor het stukje abonnement van het oude adres naar GE RAAD HET NOOIT -> Het oude adres. Maw faktuur nooit gezien. (28.05 euro). Maar de faktuur van het nieuwe adres, sturen ze wel juist.

december krijg ik aan aanmaning van juri desk in de bus voor die 28.05 euro waar ik tot dan niets van wist + 50 euro kosten = 71.42 euro.

De andere maandelijkse fakturen (vanaf juni) kwamen allemaal netjes op het nieuwe adres binnen en werden altijd op tijd betaald. Ben dus zeker geen wanbetaler.

in december die 28.05 euro dan maar rechtstreeks aan telenet betaald, en een mail gestuurd aan juri desk dat de fout bij telenet zelf lag, zij moeten maar zien dat hun fakturen op de juiste plaats komen ,zeker als ze het adres kennen.

begin februari, terug brief juridesk, nog steeds geen betaling bij telenet, dus moet die 71.42 euro nog steeds betalen.

Net eens gebeld met de helpdesk van telenet:

Wisten ze me daar te vertellen, dat :

a) Mijn oud en nieuw adres nog altijd samen in het systeem staan.

b) ze die 28.05 euro niet zelf kunnen ontvangen, moet via juri desk betalen. Ook al ligt de fout overduidelijk bij hen, toch moet en zal ik betalen aan juri desk. Telenet blijkbt niet te beschikken over de mensen om hier een oplossing te bieden.

c) die 28.05 euro die ik heb betaald, hebben ze van de fatkuur van januari getrokken, heb idd een faktuur van 45 euro gehad begin januari, maar daar stond volgens mij niets van reeds betaald op.

Ben klant van het eerste uur bij telenet, en kan voor het moment zelfs niet bescrhijven hoe bedroegen ik me begin te voelen.

Als klant tel je echt voor geen klote mee.

Heb reeds gebeld, gemaild, een brief gestuurd, .... moet ik nu nog eens die kosten gaandoen voor een aangetekend schrijven?? En naar wie moet ik dan weer schrijven?

Die 28.05 euro ga ik uiteraard betalen, maar dan gaat telenet wel een een betalingsreferentie moeten geven.

HOE MOEILIJK KAN HET ZIJN OM TOE TE GEVEN DAT EEN BRIEF VERKEERD IS GESTUURD OF MOET JE ALS KLANT NU OOK AL VOOR HUN FOUTEN GAAN OPDRAAIEN?

btw als er mensen zijn die kunnen helpen, graag beetje help hier, want voor mij is dit de druppel die de emmer doet overlopen
9/11 Was an inside job, re-open the 9/11 Investigation!
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

Weer een zaakje voor de ombudsman!
a3ke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
Bedankt: 62 keer

Maglor schreef:Weer een zaakje voor de ombudsman!
Om vertikaal te klasseren en als reactie te geven : 'We wachten op het standpunt van telenet hierover , tot op heden hebben we nog niets gecommuniceerd gekregen' .
'Gelieve met aangetekend schrijven deze factuur te betwisten met je reeds aangehaalde punten' .

Gewoon simpel , elke provider is goed als alles goed werkt maar allemaal ist kut and pure pesterij als je problemen hebt
The eternal and true pessimist :D
localhost
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: amedee
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 5 keer
Contacteer:

En toch, ook al duurt het lang via de ombudsman, en is er niet altijd een oplossing: toch doen!
Alle klachten worden geregistreerd, en de cijfers komen in het jaarverslag. De provider met de meeste klachten wordt zwaar op de vingers getikt.
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 187 keer
Bedankt: 157 keer

btw pennywise,

had jij niet een turbo en office abbo?
toch wel redelijk goeie klant bij Telenet, niet?
ceurrrix
Premium Member
Premium Member

Kopieer en plak de tekst van uw klacht op,:

http://www.ombudsmantelecom.be/xml/doc__nl-IDC-52-.html

in het vakje "Uw kla(u :wink: )cht"pas uw tekst een beetje aan ,vul de rest van het formulier in en verzend.

Het duurt wel wat voor je een antwoord krijgt,maar het door TN teveel gevraagde zal je niet moeten betalen.
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo = :think:
pennywise
Pro Member
Pro Member

Dafke schreef:btw pennywise,

had jij niet een turbo en office abbo?
toch wel redelijk goeie klant bij Telenet, niet?
nee, heb een turbo (had ervoor een office, tot ik erachter kwam dat mijn upload dan maar 384 was :-))

en als tweede lijn heb ik hier een vdsl boost van belgacom
pennywise
Pro Member
Pro Member

Heb gisteren bij mijn advokaat gezeten. T zal wel in orde komen.

Juri desk is betaald.

Nu is telenet aan zet, reageren ze niet, dan lezen ze het verhaal in de pers. En neem van mij aan (en ook van mijn advokaat) dat er dan nog mensne met hun verhaal zullen naar buiten komen.

Na een brief, drie mails en zes telefoons naar de helpdesk(waar ik van her naar der werd doorverbonden), vind ik dat ze daar genoeg met mijn voeten hebben gespeeld.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

pennywise schreef:Nu is telenet aan zet, reageren ze niet, dan lezen ze het verhaal in de pers.
Als je de kans hebt het in de pers te krijgen moet je het zo-ie-zo doen, is het niet voor jezelf dan wel voor de duizenden andere klanten die in hetzelfde verhaal zitten. Geloof me, je bent heus niet de enige !
Laatst gewijzigd door ubremoved_539 10 feb 2008, 13:06, in totaal 1 gewijzigd.
Coop
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

idd, mij hebben ze vroeger ook bij mijn pietje gehad.
En dan vragen ze waarom ik zo een haat koester jegens telenet :?
localhost
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: amedee
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 5 keer
Contacteer:

Coop schreef:idd, mij hebben ze vroeger ook bij mijn pietje gehad.
Haat, pffft... 't is maar een bedrijf hoor. Bij mij roept dat weinig emotie op.
Trouwens een bedrijf heeft dat graag als er hoog oplopende emoties over zijn. Als er haters zijn, dan heb je er ook met de tegengestelde emotie. (om de D-provider niet te noemen) Het ergste qua marketing wat een bedrijf kan overkomen, is dat de klanten er helemaal geen emotie bij voelen.
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 187 keer
Bedankt: 157 keer

localhost schreef:
Coop schreef:idd, mij hebben ze vroeger ook bij mijn pietje gehad.
Haat, pffft... 't is maar een bedrijf hoor. Bij mij roept dat weinig emotie op.
Trouwens een bedrijf heeft dat graag als er hoog oplopende emoties over zijn. Als er haters zijn, dan heb je er ook met de tegengestelde emotie. (om de D-provider niet te noemen) Het ergste qua marketing wat een bedrijf kan overkomen, is dat de klanten er helemaal geen emotie bij voelen.
wat is dat nu voor een belachelijke redenering..
dan zaten we nu nog altijd met stenen werktuigen in een grotje.
het is juist door emoties dat er evolutie is, omdat sommigen "hatelijke" punten willen verbeteren...
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”