Ik weet dat het mogelijk is om via Skynet (niet Belgacom) een mailbox te huren met jaarlijkse kost.
Kan iemand me in de goede richting wijzen hoe ik dit het beste aanpak, wat de kosten zijn enzoverder?
Het is de bedoeling dat ik voor een kennis een andere ISP zoek maar zijn emailadres of box via Skynet dient behouden te worden.
Dank bij voorbaat.
Overstap naar andere provider, met behoud van mailbox
-
- Elite Poster
Ten eerste. Skynet is geen provider meer, dit is enkele jaren zo.Insom schreef:Ik weet dat het mogelijk is om via Skynet (niet Belgacom) een mailbox te huren met jaarlijkse kost.
Kan iemand me in de goede richting wijzen hoe ik dit het beste aanpak, wat de kosten zijn enzoverder?
Het is de bedoeling dat ik voor een kennis een andere ISP zoek maar zijn emailadres of box via Skynet dient behouden te worden.
Dank bij voorbaat.
Het is nu Belgacom. Dat tussen haakjes.
Een mailbox apart nemen via Belgacom gaat niet.
Daarvoor moet je een adsl abonnement hebben. Of je moet een mailbox nemen van een kennis die adsl go heeft en bijvoorbeeld de 4 mailboxen inbegrepen niet allemaal gebruikt.
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
Oeihollebollegijs schreef: Ten eerste. Skynet is geen provider meer, dit is enkele jaren zo.
Het is nu Belgacom. Dat tussen haakjes.
Een mailbox apart nemen via Belgacom gaat niet.
Daarvoor moet je een adsl abonnement hebben. Of je moet een mailbox nemen van een kennis die adsl go heeft en bijvoorbeeld de 4 mailboxen inbegrepen niet allemaal gebruikt.

Ik wist dat de skynet diensten geïntegreerd waren maar dat ze effectief geen producten meer hadden...

Verdikkeme!!!
Afin, bedankt voor de info Hollebollegijs.
-
- Plus Member
Daarom is het handig om een emailadres onafhankelijk van je provider, vb. gmail, hotmail, .. - te nemen. Verander je van provider, dan blijft je emailadres steeds hetzelfde.