HALLO ALLEMAAL,
Ik heb waarschijnlijk een xp pro service uitgeschakeld in het zoeken en toepassen van prestatie tweaks!! Een tijdje geleden heb ik deze usb adapter nog netjes geinstalleerd d.m.v de originele linksys drivers te gebruiken en daarna geconfigureerd met de xp buildin wireless toepassing.
Nu heb ik deze comp verplaatst en heb ik terug deze wireless usb adapter nodig, alleen nu geeft ie voortdurend aan dat ie niet kan verbinden desondanks dat alles juist staat in mijn modemconfig page + speciaal beveiliging uitgezet om problemen uit te sluiten. Dit is werkelijk een xp probleem, want ik kan blijkbaar alleen verbinden als ik de meegeleverde utility vanlinksys gebruik!!!! Maar dat WEIGER IK kost WAT kost te gebruiken voor de éénvoudige reden dat die meegeleverde utility helemaal mijn computer / systeem inpalmt en die naar zijn hand zet wat betreft de manier waarop ik word aangemeld afgemeld o.a!!!
Alstublieft weet hier iemand raad mee, anders ben ik genoodzaakt om een oudere backup systeem terug te zetten!!
mvg,
frietpatat,
Wireless wusb54gc weigert verbinding!!!
-
- Member
wel wel wel, krijg nu wat
Inneens doet ie het nu wel terug!! Kheb nu wel voor de xx de drivers herinstalleerd maar geen gO! Maar nu heb ik voor de eerste maal die helemaal MANUEEL geherinstalleerd die drivers en voilá nu inneens maakt ie er geen punt van en verbind ie netjes de eindjes aan elkaar
voor het overige mensen,
Toch bedankt om dit draadje in elk geval te lezen / bestuderen.
mvg,
frietpatat,

Inneens doet ie het nu wel terug!! Kheb nu wel voor de xx de drivers herinstalleerd maar geen gO! Maar nu heb ik voor de eerste maal die helemaal MANUEEL geherinstalleerd die drivers en voilá nu inneens maakt ie er geen punt van en verbind ie netjes de eindjes aan elkaar

voor het overige mensen,
Toch bedankt om dit draadje in elk geval te lezen / bestuderen.
mvg,
frietpatat,