Ik werk met een draadloze router Linksys en als ik Overnet gebruik om een program te downloaden kom ik niet buiten, en krijg ik die boodschap hier onder en ik zet mijn norton firewall uit, weet iemand welke poort ik moet gebruiken of open zetten in het hieronder voorbeeld
News:
--------------------------------------------------------------------------------
11.19.03: Hello Korea
We are looking for someone to help with customer support. It would be ideal if they were fluent in Korean since half of our users are Korean. If you live in the New York City area, are fluent in Korean, and are familiar with the donkey and overnet, and have a few hours to spare a day please send an email to [email protected].
11.12.03: Incompatibilities
There are a few pieces of software that we know about that will cause crashes if run with Overnet.
Symantec Ad Blocking Software
Zonealarm
Pasakche (proxy software)
see this forum thread for more details.
Poort open zetten
- Sub Zero
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 121 keer
Op de site van overnet hebben ze nogthans een mooie support hoor. Ze hebben een voorbeeld en toevallig is dat met een Linksys-router. Je kan het hier vinden.
Dus in je linksys-router laat je TCP-poort 9217 en UDP-poort 5468 forwarden naar je eigen PC. Je geeft in Norton aan Overnet server rechten als Norton je vraagt wat hij met de applicatie moet doen.
Er staat een screenshot bij op de site van overnet. Het is onduidelijk, maar ik kan em toch lezen hoor.
Cheers
Dus in je linksys-router laat je TCP-poort 9217 en UDP-poort 5468 forwarden naar je eigen PC. Je geeft in Norton aan Overnet server rechten als Norton je vraagt wat hij met de applicatie moet doen.
Er staat een screenshot bij op de site van overnet. Het is onduidelijk, maar ik kan em toch lezen hoor.
Cheers