vraagje dommel adsl...

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
benneken2312
Plus Member
Plus Member

Hallo,

Ik heb momenteel adsl go met belgacom tv...
ik kan helaas niet naar dommel veranderen omdat ik adslvan skynet zou moeten hebben voor de televisie...
Wat wel niet waar is want ik kan perfect tv kijken en surfen op een dommel account....
Maar die 12 GB volstaan me niet....
Kan ik van dommel niet enkel een gebruikersnaam en paswoord krijgen zodat ik nog kan verder surfen op hun netwerk?
een adsl verbinding moet ik niet meer hebben,enkel de priovider toegang van hun...
kan ik hier niet iets goedkoper aangeraken? dan de gewone adsl dommel prijzen...

Groetjes,
Verder zit ik op een ADSL2 profiel kan ik dan ana dommel niet vragen gewoon een cityconnect abonnement te open?
hellsnake
Elite Poster
Elite Poster

Technisch is het inderdaad mogelijk, maar Belgacom wil z'n tv alleen verkopen als je ook adsl go hebt dus je plan zal niet lukken.
benneken2312
Plus Member
Plus Member

hellsnake schreef:Technisch is het inderdaad mogelijk, maar Belgacom wil z'n tv alleen verkopen als je ook adsl go hebt dus je plan zal niet lukken.
Ja maar ik zal gewoon voor adsl go blijven betalen he ma als die limiet op is dan van adsl account veranderen he?
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 117 keer
Bedankt: 152 keer
Contacteer:
Provider
Te Koop forum

benneken2312 schreef:Ja maar ik zal gewoon voor adsl go blijven betalen he ma als die limiet op is dan van adsl account veranderen he?
:eek:

Dus jij zou én een Go én een netconnect gaan betalen? Zou je - voor die prijs - dan eens niet beter kijken naar meer upscale of business-produkten van Belgacom (ik denk aan VDSL Boost of ADSL Pro Compact)? Of is Belgacom TV énkel met een Go-abonnement te combineren??
benneken2312
Plus Member
Plus Member

cloink schreef:
benneken2312 schreef:Ja maar ik zal gewoon voor adsl go blijven betalen he ma als die limiet op is dan van adsl account veranderen he?
:eek:

Dus jij zou én een Go én een netconnect gaan betalen? Zou je - voor die prijs - dan eens niet beter kijken naar meer upscale of business-produkten van Belgacom (ik denk aan VDSL Boost of ADSL Pro Compact)? Of is Belgacom TV énkel met een Go-abonnement te combineren??
ik heb toen getekend voor 1 jaar adsl go + tv da valt niet te combineren verder is vdsl boost bij me nog niet beschikbaar zeggen ze
en adsl Plus van belgacom kost bijna 60 euro en dan hebk nog maar 30 GB en dat is niet te combineren met belgacom tv ...

Als ik adsl Plus wil nemen,moetek 60 euro betalen voor adsl + en dan nog es 9,95 euro vo tv dus 70 euro in de maand....

en betaal nu voor adsl go en tv maandelijks 44 euro...
dus 26 euro elke maand meer betalen voor 18 GB extra vindek wel veel....
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:
Provider
Te Koop forum

Begrijp ik het goed en zeg jij net dat Belgacom TV enkel en uitsluitens met een ADSL Go abonnement te combineren is? Geen enkel ander Beglacom (ADSL) produkt komt in aanmerking? :?
benneken2312
Plus Member
Plus Member

cloink schreef:Begrijp ik het goed en zeg jij net dat Belgacom TV enkel en uitsluitens met een ADSL Go abonnement te combineren is? Geen enkel ander Beglacom (ADSL) produkt komt in aanmerking? :?
belgacom tv kan enkel in pakket genomen worden met adsl light ,adsl go

zo is het ja....
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:
Provider
Te Koop forum

benneken2312 schreef:zo is het ja....
Vreemd, op hun website lees ik: ADSL Budget, Time, Light, Go, Plus en VDSL Boost...

Maar goed, dat maakt van VDSL Boost het "maximum" en dat is blijkbaar nog niet beschikbaar. Tja... Niets aan te doen vrees ik.
Goztow
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 1684 keer
Bedankt: 1476 keer
Recent bedankt: 1 keer
Provider
Te Koop forum

Dus je zou hen willen betalen voor een netconnect (dus met een login) maar niet willen dat ze je technisch gezien aansluiten.

Vraagje: kan je niet met twee tegelijk op een Dommel account inloggen? Dan zou jij bijvoorbeeld aan iemand een boostpack kunnen betalen en zo het volume splitsen?
benneken2312
Plus Member
Plus Member

Goztow schreef:Dus je zou hen willen betalen voor een netconnect (dus met een login) maar niet willen dat ze je technisch gezien aansluiten.

Vraagje: kan je niet met twee tegelijk op een Dommel account inloggen? Dan zou jij bijvoorbeeld aan iemand een boostpack kunnen betalen en zo het volume splitsen?
ja je kan met 2 gelijktijdig op een dommel account inloggen,want dat doe ik nu al....

Groetjes,
hellsnake
Elite Poster
Elite Poster

Zou het niet makkelijker zijn om tv van telenet te nemen en alleen een dommel account.
Dat zal veel goedkoper zijn. Of is er een reden waarom je geen kabel kan/wil?
voodoodoll
Plus Member
Plus Member

hellsnake schreef:Zou het niet makkelijker zijn om tv van telenet te nemen en alleen een dommel account.
Dat zal veel goedkoper zijn. Of is er een reden waarom je geen kabel kan/wil?
Ligt er maar net aan waar je woont en wat je wil kijken.
Goztow
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 1684 keer
Bedankt: 1476 keer
Recent bedankt: 1 keer
Provider
Te Koop forum

benneken2312 schreef:
Goztow schreef:Dus je zou hen willen betalen voor een netconnect (dus met een login) maar niet willen dat ze je technisch gezien aansluiten.

ja je kan met 2 gelijktijdig op een dommel account inloggen,want dat doe ik nu al....

Groetjes,
Betaal die vriendelijke persoon dan een boostpack en download beide à volonté :P.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Dan zou ik toch eens nadenken aan een tvkabel verbinding of satteliet. Wie haalt het in godsnaam in zijn hoofd om BGCTV te nemen :roll:
Aleeja... ge zult nog een jaar moeten verder werken op BGCTV met ADSL Go he... spijtig, maar het is zo.
Anders een tweede aansluiting voor je koper.

Dan zal dat ADSL Light + bgc TV en op een andere telefoonpaar Netconnect + Telefoonlijn Belgacom.
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”