Ik heb sinds 2 dagen tele2 allin en die 706 speedtouch werkt in ieder geval niet lekker. Er worden 2 pc's continu gebruikt, er zijn 4 andere aanwezig.
De ST 706 vermoord of de connectie op poort een anders wel die op poort 2.
Plus dat ik niet kan zien hoe snel mijn vebinding staat, ik kan alleen vaststellen dat het zeker 2x zo traag is als BGC (adsl plus)
Ik kan de ST hacken zodat ik wel alle features heb, maar ik ga niet graag een werkende situatie omgooien voor een eventuele winst. (teruggaan kan een probleem worden)
Ik heb een modem wat ik hier nog had liggen even aangesloten en in iedergeval kunnen zien dat hij een verbinding van 12mbit wil maken, helaas komt hij dan niet verder. waarschijnlijk omdat ik de verkeerde instellingen gebruik.(hij komt niet voorbij zijn pppoe of oa setting geprobeert met 8/35 en 0/35.
iemand die het weet?
ook zoek ik dan de voip instelingen.
Tele2 Allin met ander modem
Immiddels geen tele2 internet meer na een interventie van belgacom (natuurlijk totaal ergens anders voor maar helaas op hetzelfde lijn)Funsize schreef:probeer eens 0/32
maar van de voice instellingen geen idee
Maar ik ben zo ver dat de gebruikersnaam bestaat uit vt******@allin.versatel.be(uitgelezen via de Thomson)
waar ik eerder @versatel of tele2 of tele2allin probeerde (elders op dit en andere forums gelezen.
- Beter met het mes op tafel, dan met het mes door je lijf -
nog een toevoeging:
Het speedtouch modem heeft twee ppp(oe) verbindingen standaard ingesteld staan.
eentje op 8/35 met username: vt******@allin.versatel.be en is pppoe en een tweede op 0/32 met username: [email protected] en is pppoa
De 0/32 voorziet de internet verbinding.
Het wachtwoord van beide verbindingen is niet uit te lezen.
Ik denk dat een ander modem dus redelijk lastig wordt.
Het speedtouch modem heeft twee ppp(oe) verbindingen standaard ingesteld staan.
eentje op 8/35 met username: vt******@allin.versatel.be en is pppoe en een tweede op 0/32 met username: [email protected] en is pppoa
De 0/32 voorziet de internet verbinding.
Het wachtwoord van beide verbindingen is niet uit te lezen.
Ik denk dat een ander modem dus redelijk lastig wordt.
Ik heb ook een andere modem geprobeerd maar geraak ook niet volledig geconnect, ADSL is physical up maar hij wil niet verbinden....
Ik kon ook de snelheid zien en die lag iets hoger dan bij de thompson...
EDIT :
Ik heb mn BGC Philips modem draaiende gekregen, ik heb een PPPoE verbinding genomen en tging vrij snel goed , nu hopen dat de verbinding niet uitvalt , dan ligt het aan de modem
EDIT :
Ik heb mn BGC Philips modem draaiende gekregen, ik heb een PPPoE verbinding genomen en tging vrij snel goed , nu hopen dat de verbinding niet uitvalt , dan ligt het aan de modem

Met welke verbindingsinstelingen? is dat met 1 pppoe verbinding?Corleone schreef:Ik heb ook een andere modem geprobeerd maar geraak ook niet volledig geconnect, ADSL is physical up maar hij wil niet verbinden....
EDIT :
Zit je op eigen netwerk van Tele2 of dat andere gebeuren?
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 1 keer
en is het nog uitgevallen?