Aangezien ik mijn scarlet one abbo ga opzeggen ben ik op zoek naar een VOIP oplossing. BGC discovery + fritzbox + een dommel account (als zij officiëel bevestigen dat de 480 kbits upload blijft zoals de andere turboline isp) .
Ik geraak echter niet uit aan al de verschillen tussen de verschillende fritzboxen ...daarenboven lijkt het of er oude en nieuwere versies in omloop zijn ... en dus vraag ik me af waar de significante verschillen dan wel zitten.
Heb nodig :
- Lfline aansluiting (voor de inkomende discoveryline oproepen)
- Automatisch (zonder prefix of wat dan ook) alle uitgaande oproepen via VOIP laten verlopen..
eventueel manueel via een prefix uitbellen via bgc discovery of een andere sip provider en eventueel een automatische detectie om de uitgaande oproepen bij uitval internetverbinding toch te laten plaatsvinden via bgc discovery .
Dit lijken mij instellingen die iedere fritzbox wel aankan?
- Draadloos is een pluspunt aangezien er een laptop aanwezig is. Al zou ik wired en draadloos graag tegen elkaar afwegen ...
Ps: eventueel andere routers als fritzboxen zijn ook toegestaan .. zoals de zyxell ... maar k hoor graag jullie argumenten