Beste,
Waar halen jullie voor een VZW, KMO,... jullie toners en drums? Ik ben op zoek naar een zo goedkoop mogelijke leverancier voor OKI drums en toners.
Ik heb deze al gevonden: http://www.inktwereld.nl
Argon
Toners en Drums
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 47 keer
Ik gebruik meestal 123inkt.nl. Zitten ook in België. Voordeel voor mij is dat ze buiten de orginele toners ook meestal een (veel) goedkopere 3th party aanbieden voor hetzelfde model, en ook in verbruikselementen verder gaan (image transfer units, fusers ... kan je ook krijgen bij hun voor vele modellen).
En altijd correcte shipment, handling en prijs.
En altijd correcte shipment, handling en prijs.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 47 keer
I know. En tot op heden nog nooit een "dud" toner gehad van hun : ze zijn een heel stuk goedkoper en gaan meestal langer mee als hun orginele counterpart (ik hem voornamelijk hp units van hun nodig).
Geen uitspraak over hun inkt-assortiment want dat vind ik te beperkt; ik gebruik deze jongens enkel voor laser/led related consumables en occasioneel spare-part.
Geen uitspraak over hun inkt-assortiment want dat vind ik te beperkt; ik gebruik deze jongens enkel voor laser/led related consumables en occasioneel spare-part.
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 1 keer
ik raad je ook aan om 123inkt.be te gebruiken
prijzen vallen echt mee en ze worden heel snel verstuurd (bij mij 2 dagen)
prijzen vallen echt mee en ze worden heel snel verstuurd (bij mij 2 dagen)
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
- Bedankt: 3 keer
Zelf onlangs ook 123inkt gekocht. Snelle levering met een aanvaardbare prijs (5-6 euro vanaf €50). Ook handig is dat je kan bestellen en achteraf betalen (enkel met BTW nummer en indien er daarvoor al 1 keer 'normaal' is besteld, om zeker te zijn dat het geen grap is, denk ik).
De eerste keer dat je bestelt met een BTW nummer, zullen ze u zelf de volgende weekdag opbellen en dan pas krijg je de gegevens/wordt het order bevestigd. Misschien om te voorkomen dat een particulier een BTW nummer van een ander bedrijf gebruikt om zo de 19% BTW niet te moeten betalen.
Nog geen problemen gehad, dus over dienst-na-verkoop kan ik niets zeggen. Maar op tweakers.net zijn ze heel positief
De eerste keer dat je bestelt met een BTW nummer, zullen ze u zelf de volgende weekdag opbellen en dan pas krijg je de gegevens/wordt het order bevestigd. Misschien om te voorkomen dat een particulier een BTW nummer van een ander bedrijf gebruikt om zo de 19% BTW niet te moeten betalen.
Nog geen problemen gehad, dus over dienst-na-verkoop kan ik niets zeggen. Maar op tweakers.net zijn ze heel positief
- Marcske
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Ik heb al een paar keer bij www.powerprint.nl gekocht. Perfecte levering en ook goede kwaliteit (zijn compatibele , nieuwe cartridges).
Ik heb een Brother printer en betaal voor een setje (1 zwart + 3 kleuren)maar 10€ +6.5€ verrzendkosten. Meestal bestel ik 2 of 3 setjes dan zijn de verzendkosten nog redelijk. Ze hebben ook de originele aan een betere prijs als hier in de winkel.
Een echte aanrader.
Ik heb een Brother printer en betaal voor een setje (1 zwart + 3 kleuren)maar 10€ +6.5€ verrzendkosten. Meestal bestel ik 2 of 3 setjes dan zijn de verzendkosten nog redelijk. Ze hebben ook de originele aan een betere prijs als hier in de winkel.
Een echte aanrader.