De uitleg die het Windows rapport verschaft is dat het een device driver probleem is, nl een driver die stopt en windows crasht. Er zou meer uitleg staan op het blauw scherm maar dat blijft slechts een seconde voordat de boel heropstart, dus dat kan ik niet lezen

Dit is een acer laptop met windows xp sp2. De enige driver die ik al ooit geupdate heb is mijn sound driver. Dit is nu niet de laatste nieuwe versie, dus die probeer ik nu even te downloaden om te updaten. Het gebeurt echter niet specifiek als ik sound probeer af te spelen.
Daarnet is hij twee keer gecrasht, toen lag azureus aan. Nu heb ik het niet aangelegd en voorlopig geen crash. Ik heb echter al crashes gehad zonder aureus ook...
Kan iemand mij helpen?

U hebt dit bericht ontvangen omdat een apparaatstuurprogramma op uw computer heeft veroorzaakt dat het besturingssysteem van Windows ineens niet meer werkt. Dit fouttype wordt een "stopfout" genoemd. Als een stopfout zich voordoet, moet de computer opnieuw worden opgestart.
Type probleem
Windows-stopfout (er wordt een bericht weergegeven op een blauw scherm met informatie over de foutcode)
Is er een oplossing beschikbaar?
Nee
Wat betekent dit probleem?
Er heeft zich een fout voorgedaan in Windows die niet kan worden opgelost. U dient uw computer opnieuw op te starten.
Oorzaak
Onbekend
Computersymptomen
Er wordt een bericht weergegeven op een blauw scherm met informatie over de foutcode (bijvoorbeeld: 0x0000001E, KMODE_EXCEPTION_NOT_HANDLED)