ik zit met een probleem,
Telenet-UPC is mij flink aan het bestelen.
Op 20 november ongeveer heb ik upc laten opzeggen. Dus op 8 December ging da worden afgesloten en ik moest de eerste 8 dagen van de maand december nog betalen.
De 10e merk ik dat het niet is afgesloten, dus ik bel terug. Zeiden ze dat het de 15e ging het worden afgesloten.... Dus ik zei vriendelijk als ik ben dat ik wel een weekje langer zou wachten.
De 18e merk ik dat het nog niet is afgesloten.... Ze zeggen mij dat het in de computer staat en dat het abbonement financieel is afgesloten, maar dat ze het enkel nog moesten desactiveren en dat ik sowieso niets meer moest betalen voor die laatste weken.
Nu merk ik vandaag dat die eikels de volledige maand van mijn rekening hebben gehaald en bovendien is upc nog steeds niet afgesloten.
Dus wsl gaan ze mij deze maand ook nog proberen aan te rekenen.
ik gebruik dit abbonement al 3 weken niet meer.
Heeft iemand enig idee welke juridische stappen ik best neem?
Of aan welke organisatie kan ik dit best melden? en zijn er andere mensen die hetzelfde voor hebben?
BTW: ik ben de opzegging gaan aanvragen op het kantoor van telenet/upc. Toen ik een bewijsje vroeg zei die dat de printer kapot was
