gsm software werkt niet

Windows, Android, iOS, Linux, Chrome OS, ...
Plaats reactie
mine

hallo

ik heb op mijn pc eens cdrom geinstalleerd met software om vanop mijn pc de gegevens in mijn gsm aan te passen maar dit werkt niet. op mijn comp heb ik XP.

de sofware is voor de siemens ME45 en is verbonden via com1 poort.
de software kan ik installeren vanop de cdrom maar al ik mijn comp opnieuw opgestart heb en ik klik op het icoon begint de comp easy cd creator te installeren (wat al op mijn comp staat) en vervolgens loopt alles vast.

ik heb dan nog een prob en misschien heeft het daar iets mee te maken ik heb nog oude software staan van een pdatje en ik krijg die software maar niet weg.

sofware: web office companion versie 4.3
ik probeer deze software te verwijderen via configuratiescherm >software>software verwijderen maar dan krijg ik ongeveer volgende error: er is een fout opgetreden tijdens het laden van c:\program~1\comm\instal\enz.....\uninstall\cmd

dus waarschijnelijk is het programmaatje eens verkeerd verwijderd en is alleen de uninstall weg nu ... hoe kan ik dit oplossen? opnieuw downloaden en dan verwijderen? waar vind ik deze versie dan op het net? heb al gezocht maar vind het niet.

alvast bedankt
Heatryn
Pro Member
Pro Member

Voor dat laatste gewoon alle mappen handmatig verwijderen en alle icoontjes en die toestanden, vergeet dan ook niet de sleutels in jouw register van Windows niet te verwijderen. Let hierbij wel op dat je niet het verkeerde verwijderd, want dat kan aardige gevolgen hebben...

Wat betreft die software van jouw gsm kan ik niet mee helpen aangezien ik dat nooit zelf gebruikt hebt, maar kan je niet die gegevens handmatig aanpassen op jouw gsm zelf? Ik vind het nogal raar dat je die gegevens moet aanpassen vanop een pc, grote omweg volgens mij. :eek:
hologic
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 4 keer

Je kan ook eens kijken op deze site (je kent hem misschien al?) :

http://groups.yahoo.com/group/mobipocke ... =uninstall

Hier staat vrij veel over web compagnion software + problemen

Je moet maar eens kijken
Lukse
Premium Member
Premium Member

Heatryn schreef:... maar kan je niet die gegevens handmatig aanpassen op jouw gsm zelf? Ik vind het nogal raar dat je die gegevens moet aanpassen vanop een pc, grote omweg volgens mij.
Het handige daaraan is dat je sneller telefoonnummers kunt toevoegen, wijzigen, verwijderen. Je kan er berichtjes mee sturen. Muziekjes en logo's mee aanmaken, ...
Heatryn
Pro Member
Pro Member

Voor die geluidjes en die afbeeldingen kan dat handig zijn. Nu ja, ik denk dat je het maar eens best kan opnieuw installeren en kijken wat er dan gebeurt.
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 582 keer
Bedankt: 780 keer
Provider

Welke software gebruik je voor die gegevens te editen van de GSM? Toch niet zo'n hackersdingetje dat je van het Internet gehaald hebt eh? Die dingen willen wel al eens niet meer werken als de firmwareversie van de gsm te veel verschilt met wat het verwacht en zo.

Maar dan gaat easy cd creator natuurlijk nog niet opnieuw willen installeren natuurlijk. Waar komt die installatie trouwens vandaan? Heb je de installfiles van ECDC ergens lokaal staan dan?
Plaats reactie

Terug naar “Software en apps”