Zouden jullie even jullie commentaar erover willen geven dat ik weet wat ik best nog kan verbeteren.
Als jullie het goed vinden, mag je dat natuurlijk ook altijd even vermelden.

Heatryn, je kan dat wel degelijk centreren als je bijvoorbeeld de randen die zo ontstaan links en rechts bijvoorbeeld op een grijstoon zet. Niet alleen gaat het zo meer gevuld raken, maar meestal is zoiets ook rustiger.gimic schreef:...maar ik zou maken dat uw website in het midden van het scherm laad, met een 19' scherm toont da nie goe da da links vanboven staat. verder zou ik er ook meer inhoud in steken, 'k veronderstel dat u een soort van portfolio wilt bouwen. ik heb da vorig jaar moeten doen...
ik ben niet bang van een beetje 'concurentie'Gimic, hehe .. een 'concurrent' mct'er blijkbaar. Hebt ge mct ondertussen al achter de rug? Ik ben nu in m'n laatste jaar C-MD bezig (ik neem aan dat ge toch al van de richting gehoord hebt ) dus ik ben toekomstige concurrentie voor u op de arbeidsmarkt
Ik haat dergelijke websites waarbij de kwantiteit belangrijker wordt dan de kwaliteit. Voor mij speelt het geen rol of de website groot is, maar ik vind het wel belangrijk dat wat ze hebben dat het goed is en geen zever is. Dus met de tijd zou ik misschien nog wel wat zelfgemaakte scriptjes kunnen eropzetten of misschien zelf een paar interessant tutorials schrijven, maar van dat emailadres is pure zever en ik hoop dat je dat maar zei voor de grap, anders heb ik sterke twijfels bij ...meon schreef:Heatryn, je kan dat wel degelijk centreren als je bijvoorbeeld de randen die zo ontstaan links en rechts bijvoorbeeld op een grijstoon zet. Niet alleen gaat het zo meer gevuld raken, maar meestal is zoiets ook rustiger.gimic schreef:...maar ik zou maken dat uw website in het midden van het scherm laad, met een 19' scherm toont da nie goe da da links vanboven staat. verder zou ik er ook meer inhoud in steken, 'k veronderstel dat u een soort van portfolio wilt bouwen. ik heb da vorig jaar moeten doen...
Wat ik bedoel met iets extra is zoals ik het zeg: breng iets extra dat de andere websites niet hebben. foto's, achtergronden, screensavers, tutorials, handige scriptjes, een gratis e-mailadres, weet ik veel. Gewoon dat het iets meer wordt dan sec een portofolio.
Gimic, hehe .. een 'concurrent' mct'er blijkbaar. Hebt ge mct ondertussen al achter de rug? Ik ben nu in m'n laatste jaar C-MD bezig (ik neem aan dat ge toch al van de richting gehoord hebt) dus ik ben toekomstige concurrentie voor u op de arbeidsmarkt