ADSL 5G volumepack op mijn = Telefoonfactuur >NAKIJKEN!

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
ceurrrix
Premium Member
Premium Member
Berichten: 687
Lid geworden op: 26 feb 2004, 06:57
Locatie: Temse

Bij nazicht van mijn telefoonrekening vind ik,:
Diverse
ADSL 5G volume pack............ 1 ...........4,1322
____________________________________________________________

Totaal buiten de normale facturatieperiode..........4,1322
Men rekent mij een 5gb volumepack aan op m"n telefoonfactuur
:eek:
Voor de rest is alles juist.

2 telefoonabonnementen en al mijn gesprekken

Is dat iets nieuw ,een "5G volumepack" bij een telefoonabonnement ?

Is dat bij iedereen zo ?

Heeft BC weer iets nieuws gevonden voor de niet oplettende klant ?

'k heb weeral geluk dat ik niet gedomicilieerd ben of ze waren weeral met teveel gaan lopen.

Ik kan alleen maar de raad geven ,:

KIJK UW BELGACOMFACTUUR NA

Ik kan ze vandaag niet bereiken voor commentaar en moet wachten tot maandag
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo = :think:
kUmbro
Premium Member
Premium Member
Berichten: 468
Lid geworden op: 05 aug 2006, 12:05
Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
Bedankt: 3 keer

Best wel raar (ik dacht toch dat ge bij Dommel zat?). Heel vreemd foutje. Of ze maandag beschikbaar gaan zijn, weet ik niet. Dinsdag is het kerstdag dus wellicht maken ze de brug...
TomG
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2173
Lid geworden op: 06 jun 2005, 18:33
Locatie: Zwevegem
Uitgedeelde bedankjes: 476 keer
Bedankt: 106 keer

kUmbro schreef:Best wel raar (ik dacht toch dat ge bij Dommel zat?). Heel vreemd foutje. Of ze maandag beschikbaar gaan zijn, weet ik niet. Dinsdag is het kerstdag dus wellicht maken ze de brug...
Ceurix zit zo een beetje overal heb ik de indruk.

Nuja op zich blijft het natuurlijk wel bizzar dat ze je zoiets aanrekenen als je er niet eens een internetabonnement van doen hebt.
Gebruikersavatar
hellsnake
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1107
Lid geworden op: 21 jan 2007, 12:04

Is heel normaal hoor, je stem is te gewoon te laag/zwaar waardoor je het telefoonnet meer belast. Om die reden moet je dus ook meer betalen :lol:
Gebruikersavatar
ceurrrix
Premium Member
Premium Member
Berichten: 687
Lid geworden op: 26 feb 2004, 06:57
Locatie: Temse

TomG schreef:
kUmbro schreef:Best wel raar (ik dacht toch dat ge bij Dommel zat?). Heel vreemd foutje. Of ze maandag beschikbaar gaan zijn, weet ik niet. Dinsdag is het kerstdag dus wellicht maken ze de brug...
Ceurix zit zo een beetje overal heb ik de indruk.

Nuja op zich blijft het natuurlijk wel bizzar dat ze je zoiets aanrekenen als je er niet eens een internetabonnement van doen hebt.
Verklaring,:

Ik heb bij TN gezeten,heb me toen 2 tel-abo's genomen + 1 proef-abo van 3 maand bij BC en 1 Edpnet.
Eens aangesloten,TN buitengekipperd.
Na 3 maand BC proef-abo ,BC telicht bevonden en vervangen door 2e Edpnet.(De toen gekochte extra blokken zijn me gefactureerd geweest en betaald)
Deze maand 1 Edpnet omgeruild voor een Dommel.

Door per ongeluk het verkeerde telnr. door te geven zal ik nog 3 maanden 2 Edpnet abo's hebben en 1 Dommel.
Maakt me niets uit want het kost me minder dan de helft,van wat ik vroeger betaalde bij TN.
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo = :think:
Gebruikersavatar
hellsnake
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1107
Lid geworden op: 21 jan 2007, 12:04

Waarom heb je meerdere internet abonnementen nodig?
Gebruikersavatar
gr4vity
Erelid
Erelid
Berichten: 2572
Lid geworden op: 27 feb 2006, 20:54
Bedankt: 2 keer

hellsnake schreef:Waarom heb je meerdere internet abonnementen nodig?
Ken je dat niet? Voor iedere pc 1 he ;)
Gebruikersavatar
ceurrrix
Premium Member
Premium Member
Berichten: 687
Lid geworden op: 26 feb 2004, 06:57
Locatie: Temse

Als ze samenwerken haal ik ook 10 mbs DL
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo = :think:
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

ceurrrix schreef:Als ze samenwerken haal ik ook 10 mbs DL
rofl?
Gebruikersavatar
ceurrrix
Premium Member
Premium Member
Berichten: 687
Lid geworden op: 26 feb 2004, 06:57
Locatie: Temse

Gebeld om te reclameren.

Op de dienst facturatie 0800 22 900 kreeg ik te horen dat ze uitzonderlijk gesloten zijn en ik ze terug kan bereiken volgende dinsdag.

Wetende dat het dan 1 januari is,stel ik me er weeral domme vragen bij :roll:

Dan volle moed de 0800 22 800 geprobeerd.

Zonder lang te moeten wachten kreeg ik iemand aan de lijn.
alles uitgelegd en moeten horen dat hij niet meer kon doen,dan me door verbinden.

Kreeg ik skynet aan de lijn met de boodschap wat geduld te hebben.

Na 43 minuten geduld kreeg ik een medewerker aan de lijn die zich verontschuldigde voor het lange wachten,maar er waren 2 personen afwezig wegens ziekte.

Toen ik hem zei waarover het ging,hoopte hij dat mijn factuur niet begon met "57",wel mijn factuur begon wel met 57 en hij kon me alleen maar doorverwijzen naar een ander 0800 nummer.

Daar kreeg ik een blondje aan de lijn dat me vertelde dat ik die volumeblok moest betalen omdat ik hem gekocht had.
Ik zei haar dat ik geen internet abonnement had bij hun en geen behoefte had om dan blokjes bij tekopen.

Ow,meneer dan zal ik dat eens nazien,mom..........,jep, we zullen een bon maken met nr....... en u een kredietnota sturen.

Mag ik uw telnr. en we houden u op de hoogte..

Ik heb haar gevraagd of ik de énige was met dit probleem.

Daar kon ze geen ja of neen op zeggen.

Ik kan alleen maar de raad geven, KIJK uw facturen na.
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo = :think:
Astralon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3310
Lid geworden op: 26 jul 2005, 12:17
Locatie: Lochristi
Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
Bedankt: 125 keer

Bedankt om dit te melden!

Ik heb zelf ook facturen die met 57 beginnen maar bij mij zijn er geen volume packs aangerekend noch op de huidige (december) noch op de vorige factuur.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”