zeg jongens , een vraag
ik ga waarschijnlijk verhuizen dicht in de buurt van een hotspot van telenet
wetende dat een hotspotabonnement ongelimiteerd is in bandbreedte klinkt dit me als muziek in de oren
maar is dit werkelijk zo ? kan iemand dit beamen ?
blokkeren ze via die hotspots poorten ? (news en torrent bvb) ?
moest het zijn zou ik zo een homebrew externe wifiantenne plaatsen moest de afstand/het signaal wat zwak zijn
TIA
hotspots
- Robbe
- El Robre
- Twitter: infocaris
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Interessante link hiervoor is alvast : Telenet hotspots
Heb die site afgelopen en nerges ben ik iets tegengekomen van geblokeerde poorten enz.
Vraag het hen anders toch nog maar is om zeker te zijn.
Heb die site afgelopen en nerges ben ik iets tegengekomen van geblokeerde poorten enz.
Vraag het hen anders toch nog maar is om zeker te zijn.
Code: Selecteer alles
filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
- Bedankt: 62 keer
Alreeds doorgepluizt Robbe maar moest er iemand zien die reeds werkt zoals ik zoek te doen om men vermoedens te be-amen zou dit prachtig zijn 
En telenet en beantwoorden moehahahahahahaha
Als ze zouden antwoorden zijn we al in een volgend seizoen en meestal standaard crap dat toch meestal niet klopt bah

Als ze zouden antwoorden zijn we al in een volgend seizoen en meestal standaard crap dat toch meestal niet klopt bah
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
- Bedankt: 46 keer
De hotspots zijn inderdaad niet gelimiteerd ( as in ze tellen niet mee op je Telemeter ), maar bij overdadig verbruik kan het wel afgesloten worden.a3ke schreef:Alreeds doorgepluizt Robbe maar moest er iemand zien die reeds werkt zoals ik zoek te doen om men vermoedens te be-amen zou dit prachtig zijn
Verder blokkeren ze volgens mij niets wat ze niet op het residentieel netwerk blokkeren.
Ik heb hier eens voor naar telenet gemaild en heb toen bericht gekregen (ja, soms antwoorden ze op hun mails) dat je ongeveer een 2gb per maand mag gebruiken via de hotspots, maar als je daar teveel over gaat word je geblokkeerd
- localhost
- Elite Poster
- Twitter: amedee
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 5 keer
- Contacteer:
En is dat alleen TCP dat ze meten, of ook UDP?
Ik ben nu aan NSTX (IP over DNS).
Ik ben nu aan NSTX (IP over DNS).
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.