afdrukken in outlook 2007

Windows, Android, iOS, Linux, Chrome OS, ...
Plaats reactie
verdickt
Premium Member
Premium Member

Hallo,

Ik ben vandaag het volgende probleem tegengekomen ( heb wel nog niet lang gezocht, geen tijd ).

Wanneer ik een mail in outlook 2007 wens af te drukken (dewelke uit meerdere pagina's bestaat ) kan ik enkel selecteren oneven of even pagina's.

En niet pagina 1 of 3 of ...

Ik weet dat je in de vorige versies word als editor kon selecteren en toen had je die optie wel.

In de nieuwe versie kan ik enkel kiezen voor html, rtf en tekst zonder opmaak en verder is er niet echt iets in te stellen.

Dus iemand enig idee waar ik nog iets moet aanvinken om toch nog enkel een bepaalde pagina te kunnen afdrukken.

alvast bedankt
verdickt
Premium Member
Premium Member

Na wat zoeken op internet heb ik toch wel ontdekt dat het afdrukken in oulook 2007 niet al te goed is.

Er zijn heel veel mensen die hierover klagen en er zijn zelfs programma's om dit te verhelpen (wel niet gratis).

Verder kan je ook bij acties de mail openen in internet explorer ( echt handig is het niet ) maar op deze manier gebruik je de afdrukinstellingen van ie en daar heb je dan wel de mogelijkheid om enkel een bepaalde pagina af te drukken.

Van een vooruitgang gesproken ????
Blue-Sky
Erelid
Erelid

een mail in outlook 2007 wens af te drukken
Ik gebruik nog steeds de versie 2002 Microsoft XP Outlook voor Leerlingen Studenten, en Docenten...
Daar kan men zonder probleem de juiste pagina's aanduiden...
(versie 2007 heb ik niet)

Dit was inderdaad niet gratis, werd destijds betaald via de Universiteit Diepenbeek.
(welke nu actueel Universiteit Hasselt noemt)
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 61 keer
Bedankt: 110 keer
Provider

Gewoon op 'doorsturen' klikken en van daar uit printen?
Plaats reactie

Terug naar “Software en apps”