Om 7u15 is er iemand met een score van 300kb/s bij Adsl2fit, maar waar ???
Wat betreft het vermelden van de speedresults in de topics, als je een verbetering merkt mag het toch wel gezegd worden (vind ik persoonlijk)
Modbreak:
The Oddity
The Oddity
Dat is idd de beste oplossing, als men de al de Belgische postnummers kan gebruiken zou dat al goed zijn.The Oddity schreef:Die enkele buitenlandse tests.. ik denk dat we het wel bij Belgie gaan houden en een categorie: "andere regio" gaan kiezen
Deze plaatsen liggen allemaal naast elkaar bij mijn weten. Dus zo een groot probleem zal er niet zijn zeker. Dat zal geen 10km schelen.Blue-Sky schreef:Beervelde = 9080 maar is ook Lochristi, Zaffelare en Zeveneken.
Ik heb de lijst van een 2 jaar geleden van de telenet ip ranges. En vele kloppen nu nog steeds. Ik denk dat ik eerder inees de oplossing er ook had moeten bijgeven. Ik had die lijst gebruikt om bij een dns lookup op IRC de woonplaats er ook bij te krijgen. Soms zat het mis waarbij dan een aanpassing moest gemaakt worden in het bestand, soms had ik nog geen entry voor dat bepaalde ip, dus voegde ik het toe. Je kan dus perfect het handmatig maken :]The Oddity schreef:Dat is ongeveer zoals bij Skynet, skynet had ook ip-ranges voor iedere regio, en adhv een whois op die iprange kon je de regio (BAS) bepalen waarop ze aangesloten waren. Maw: je kon hen redelijk goed lokaliseren.
Tot wanneer ze erop gestoten zijn, dat die whois regelmatig gebruikt werd.. dan hebben ze die info ermaar uit gehaald.
Nuja, lijsten daarvan zien te vinden? Vrees onbegonnen werk.
Noch TN noch Skynet zal dat leuk vinden dat wij daar lists van hebben.
Tevens, niet alles isp's werken met aparte ip-ranges per regio... dus aparte systemen per provider.. lijkt me beetje chaos creëren....
Ik denk dat we dit nog eens goed gaan moeten bezien