1,2 miljoen telenet email addressen for sale bij telenet!
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Op TIK geldt geen censuur, ga eens naar ZITA, dán weet je wat censuur is.
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 582 keer
- Bedankt: 780 keer
Mijn persoonlijke insteek is dat alles kan, zolang het respectvol wordt gebracht. Ik wil het vooral toegankelijk houden, zodat niemand het gevoel heeft van "ik moet hier op m'n woorden letten". Ik denk niet dat op TIK sterk afwijkende morele regels gehanteerd worden, maar gezien de historie/structuur is daar misschien een bepaalde psychologische barrière die genomen moet worden ...KK schreef:Dàt is nu net het grote verschil tussen dit forum en dat van Tik. Hier mag een mens tenminste zijn mening zeggen omdat men zich hier neutraal opstelt.
- localhost
- Elite Poster
- Twitter: amedee
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 5 keer
- Contacteer:
Bedankt voor de reactie, meon.meon schreef:En ik snap KK's reactie wel een beetje, een 'gebruiker' verliest soms 'the bigger picture' uit het oog (dat ISP's geen liefdadigheidsinstellingen zijn, dat er regels/beperkingen/kosten zijn waar je niet onderuit kunt, ...), en dan lijkt het inderdaad wel alsof je de 'boosdoener' verdedigt...
Ik heb eens de moeite genomen om KK z'n berichtengeschiedenis op te zoeken, en 'k moet zeggen: jammer. Ik vermoed dat die ooit eens onterecht slecht behandeld is door ik weet niet wie en daar enorm cynisch door geworden is. Dat is spijtig. Zo iemand heeft nood aan een paar positieve succeservaringen, alleen is dat iets waar men open voor moet staan.
Aan KK: ik ben vanmiddag weer eens gaan kijken op www.cuteoverload.com - mijn dagelijkse happy pil. Ik sta positief ingesteld in het leven. Mijn vraag aan jou: zeg eens wat er écht op je lever ligt en indien ik je op één of andere manier kan helpen: zeg het maar.
Je mag álles vragen. Het antwoord zal soms neen zijn (zo is het leven nu eenmaal) maar ik wil in ieder geval luisteren.
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
- cloink
- Elite Poster
- Twitter: cloink
- Uitgedeelde bedankjes: 117 keer
- Bedankt: 152 keer
- Contacteer:
Heu, waarom voel ik prompt een nood om mijn hart uit te storten over mijn ongelukkige jeugd bij u?localhost schreef:Mijn vraag aan jou: zeg eens wat er écht op je lever ligt en indien ik je op één of andere manier kan helpen: zeg het maar.
Je mag álles vragen. Het antwoord zal soms neen zijn (zo is het leven nu eenmaal) maar ik wil in ieder geval luisteren.

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
- Bedankt: 46 keer
cloink schreef: Heu, waarom voel ik prompt een nood om mijn hart uit te storten over mijn ongelukkige jeugd bij u?

- localhost
- Elite Poster
- Contacteer:
Hehe, grapjas.cloink schreef:Heu, waarom voel ik prompt een nood om mijn hart uit te storten over mijn ongelukkige jeugd bij u?localhost schreef:Mijn vraag aan jou: zeg eens wat er écht op je lever ligt en indien ik je op één of andere manier kan helpen: zeg het maar.

Ik bedoel uiteraard al wat betrekking heeft op providers, internet, klantenverenigingen, enzovoort.
Maar als je je écht niet kan inhouden, mag je bij mij thuis altijd eens op de sofa komen liggen.

Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
- localhost
- Elite Poster
- Contacteer:
Mooi zo, dat hoor ik graag. Om bij de dieren te blijven: ik huil ook niet graag mee met de wolven.KK schreef:Noem mij kritisch of cynisch, maar ik ben er trots op dat ik geen ja knikkend schaap ben dat enkel met de kudde meeloopt.
Als we al overeen kunnen komen dat we kritisch zijn, dan is dat al eenbegin van wederzijs begrip. KK, jij en ik zijn beter dan politici die na 6 maanden nog geen regering kunnen vormen.
- Ofloo
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 92 keer
Tja, ze moeten die aandeelhouders top op een of de andere manier betalen !dopke schreef:Het verwondert me niets van een bedrijf dat overal een euro tracht uit te persen . En dit om de aandeelhouders content te stellen. Afvoeren die handel , en bij wet verbieden !!!!.
- Ofloo
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 92 keer
Dan moet je je eigen afvragen wat overheersend is, hoort reclame trouwens in een nieuwsbrief, .. 'k zie reclame al verschijnen in het vtm nieuws, waar nieuws is zou men geen reclame mogen maken omdat het anders misleidend is.LaundroMat schreef:Spam zal je door Telenet niet krijgen, wat ze aanbieden is reclameruimte in hun newsletter...
- Goztow
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 1682 keer
- Bedankt: 1476 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Die reclame voor Nikon niet gezien in het nieuws bij de berucht De Haene "schootnota"?Ofloo schreef:Dan moet je je eigen afvragen wat overheersend is, hoort reclame trouwens in een nieuwsbrief, .. 'k zie reclame al verschijnen in het vtm nieuws, waar nieuws is zou men geen reclame mogen maken omdat het anders misleidend is.LaundroMat schreef:Spam zal je door Telenet niet krijgen, wat ze aanbieden is reclameruimte in hun newsletter...