Telenet->Payserver

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
baldie
Starter
Starter

Ik heb telenet, maar ik zou willen een payserver hebben . Welke payserver raden jullie mij aan ? Ik weet allesins dat eweka niet gaat.

Grtz :wink:
yama
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 5 keer

Misschien ff op http://www.tik.be/forum/index.php je vraag stellen is forum van telenet en scarlet abonnees.

Want ik heb eigenlijk nooit een payserver gebruikt in mn telenet tijd.
grtz
Afbeelding
KK
Elite Poster
Elite Poster

Hitnews werkt goed en is ook nog 1 euro goedkoper per maand dan Eweka. Hun website is http://www.hitnews.eu.
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 682 keer
Bedankt: 141 keer

bedoel je een server voor usenet?

xlned.com is de goedkoopste, kan je ook 7 dagen gratis uitproberen. altijd content van geweest. is ook SSL versleuteld.

't is wel zalig downloaden met die snelheid, maar het enige probleem is dat je de belachelijke telenet limiet er op een nacht zal doordraaien :lol:
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 46 keer

baldie schreef:Ik heb telenet, maar ik zou willen een payserver hebben . Welke payserver raden jullie mij aan ? Ik weet allesins dat eweka niet gaat.

Grtz :wink:
Eweka werkt al lang terug ...
zaf
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 14 keer

KK schreef:Hitnews werkt goed en is ook nog 1 euro goedkoper per maand dan Eweka. Hun website is http://www.hitnews.eu.
Wat vind je van de snelheid en de retentie? Kunnen ze hun 30mbit waarmaken? Niet teveel incompletes?

Ik zou me graag ook zo'n abonnementje kopen, alleen ontbreekt me zowat gebruikservaringen van mensen, geen idee of hun product goed is.
KK
Elite Poster
Elite Poster

zaf schreef:
KK schreef:Hitnews werkt goed en is ook nog 1 euro goedkoper per maand dan Eweka. Hun website is http://www.hitnews.eu.
Wat vind je van de snelheid en de retentie? Kunnen ze hun 30mbit waarmaken? Niet teveel incompletes?

Ik zou me graag ook zo'n abonnementje kopen, alleen ontbreekt me zowat gebruikservaringen van mensen, geen idee of hun product goed is.
Gewoon even formuliertje invullen op hun site en je kan meteen 3 dagen gratis proberen ;)

Persoonlijk vind ik de snelheid zeer goed, heb Telenet Turbo en krijg probleemloos de volle snelheid. Enkel als ik via SSL ga durft de snelheid nogal eens schommelen. Ik heb ook een EDPnet ADSL verbinding (6 Mbit) en daarmee krijg ik zonder problemen steeds volle snelheid, zowel met als zonder SSL.
Qua retentie hangt het precies een beetje af van de nieuwsgroep. Uit sommige groepen haal ik probleemloos bestanden af van 90+ dagen oud, terwijl op andere groepen iets van 70 dagen oud niet meer beschikbaar is. Misschien hebben ze onlangs nog maar hun retentie verhoogd, dan duurt het gewoonlijk een tijdje tegen dat die retentie op alle groepen verhoogd is.

Ik gebruik het nu zelf nog maar een goede week en heb nog geen incompletes gehad. Hiervoor had ik Giganews, zeer snel en zeer goede retentie, maar wel 3 keer zo duur als Hitnews. Dus voor zijn prijs vind ik Hitnews zeker en vast de moeite waard.
Ik ben voorzichtig begonnen met 1 maand te betalen, maar denk dat ik daarna ineens voor 3 maand ga betalen, dan is het maar 6 euro per maand meer.
yama
Premium Member
Premium Member

Laatst gewijzigd door yama 03 dec 2007, 16:25, in totaal 2 gewijzigd.
Afbeelding
laurens7
Elite Poster
Elite Poster

xenne schreef:bedoel je een server voor usenet?

xlned.com is de goedkoopste, kan je ook 7 dagen gratis uitproberen. altijd content van geweest. is ook SSL versleuteld.

't is wel zalig downloaden met die snelheid, maar het enige probleem is dat je de belachelijke telenet limiet er op een nacht zal doordraaien :lol:
op een nacht? dat doe je met belgacom al.
deej
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

yama schreef:hier nog wa payserver addy's
Lol sticky die maar 8)
yama
Premium Member
Premium Member

deej schreef:
yama schreef:hier nog wa payserver addy's
Lol sticky die maar 8)
Ja is misschien geen slecht idee op tik is er ook al een sticky van gemaakt .

Maar misschien hier bij algemeen plaatsen zodat iedereen ze kan raadplegen :).
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”