Als ik mijn huidig product Expressnet wil veranderen naar Turbo, lukt dit wel via mijntelenet zogezegd, maar ik krijg geen mail binnen dat dit gelukt is en mijn product verandert ook niet...
Nog iemand problemen daarmee?
Veranderen ABBO probleem
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Normaal gezien lukt dat. 
Als je overschakelt via mijntelenet op internet, krijg je alle voorwaarden te zien he. Als je alles geaccepteerd hebt, ligt je internet er normaal voor 30 minuten ofzo eruit. Als je de nieuwe snelheden niet aankan, kan het zijn dat je modem nog van een oude generatie is.
Anders moet je het met de helpdesk doen he, eens bellen naar 015/66.66.66

Als je overschakelt via mijntelenet op internet, krijg je alle voorwaarden te zien he. Als je alles geaccepteerd hebt, ligt je internet er normaal voor 30 minuten ofzo eruit. Als je de nieuwe snelheden niet aankan, kan het zijn dat je modem nog van een oude generatie is.
Anders moet je het met de helpdesk doen he, eens bellen naar 015/66.66.66
- Dafke
- Elite Poster
- Berichten: 2842
- Lid geworden op: 04 mei 2006, 21:31
- Uitgedeelde bedankjes: 187 keer
- Bedankt: 157 keer
ja nee.. ik switch regelmatig wel is hoor 
heb gebeld.. en uitleg was: ja via de site kan er wel eens vertraging opzitten..
gisteren gedaan rond 10u 's morgens.. vandaag nog steeds nix
gebeld en bij hun gaat het direct

heb gebeld.. en uitleg was: ja via de site kan er wel eens vertraging opzitten..
gisteren gedaan rond 10u 's morgens.. vandaag nog steeds nix

gebeld en bij hun gaat het direct