Ik heb mij al altijd geschoren met scheermesjes. Nu zou ik graag eens weten van jullie als een Scheerapparaat evengoed zijn werk doet ? Zoja, wat is dan het verschil bij het droog scheren en het nat scheren. Werkt dit beter, is het de moeite om daarachter te kijken,...
Eventuele suggesties van bepaalde scheerapparaten zijn atlijd welkom
Ik gebruik mesjes, gewoon nat scheren zonder er iets bij. Mijn vader gebruikt een elektrisch apparaat, is veiliger voor hem. Werkt na al die tijd nog steeds zeer goed. Gewoon de kop van het apparaat halen, het binnenin legen, schoonvegen, en je kan weer verder. Veel onderhoud vergt dat niet.
Heb machine geprobeerd, maar had daar altijd uitslag of op z'n minst irritaties van.
Ben daarna maar terug overgeschakeld op mesjes. Ik scheer me trouwens altijd 's avonds voor ik in bed kruip, niet 's morgens. Daarmee is het probleem van te weinig tijd voor mij in elk geval verholpen...
Ik scheer me trouwens altijd 's avonds voor ik in bed kruip, niet 's morgens. Daarmee is het probleem van te weinig tijd voor mij in elk geval verholpen..
Moest ik vroeger van de vrouw ook 's avonds doen, ......maar dan wel om een andere reden.......
Ik scheer me trouwens altijd 's avonds voor ik in bed kruip, niet 's morgens. Daarmee is het probleem van te weinig tijd voor mij in elk geval verholpen..
Moest ik vroeger van de vrouw ook 's avonds doen, ......maar dan wel om een andere reden.......
Ook beide merken gehad, en blijf nu wel bij Philips, heb zo'n machieneke met nivea vullingen , en dan scheert wel goe, alsook geen uitslag daardoor....
Maar denk wel es om een tondeuzeke te kopen, wat is zo de lengte van haartjes, als je er zo beetje ongeschoren wilt uitzien zonder een baard te kweken? (plus iemand voorstel type/merk?)
Wel, voor de moment gebruik ik dus ook mesjes, maar daar krijg ik ook uitslag van. Daardoor was mijn bedenking om het misschien eens met een scheerapparaat te doen. Ik had ook al gedacht in de richting van zo een scheerapparaat met een "zeepvulling" in zodat je u toch eigenlijk niet volledig droog scheert.
In den beginne scheerde ik me electrisch (philips), daarna na met wilkinson, daarna gilette sensor exel, gilette mach 3 en ik heb me net in de GB een Gilette Fusion Power-kit gekocht voor € 14,99. Eens toegegeven aan de commercie, 't was aan halve prijs
(afbeelding is louter ter illustratie en weerspiegelt niet het mooie oranje doosje dat ik in mijn handen heb )
meon schreef:In den beginne scheerde ik me electrisch (philips), daarna na met wilkinson, daarna gilette sensor exel, gilette mach 3 en ik heb me net in de GB een Gilette Fusion Power-kit gekocht voor € 14,99. Eens toegegeven aan de commercie, 't was aan halve prijs
Doe mij maar Wilkinson Quattro trouwens, ben geen fan van Gilette . Ik scheer trouwens altijd met mesjes omdat ik altijd een baard(je) laat staan
meon schreef:Zeg zeg, beetje respect voor onze ehm, geëerde bezoekers (ik had bijna senioren gezegd )
NP. Ge moet daar tegen kunnen. Ik heb het zelf uitgelokt.
In feite bedoelde ik echter dat de lakens bovenaan en het hoofdkussen veel te snel versleten langs mijn zijde van het bed doordat ik zo'n straffe baard had.
Maar ja het zit hier vol met door testosteron verstoorde geesten
Toerist, heel simpel gerief. Is een tondeuze van philips voor een tiental euro en da laat juist genoeg staan alsof ge 5 dagen geleden met mesjes hebt geschoren.
Please help, looking for a way to get rich and fast