Nieuwe abonnementen bij Telenet?

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
MRC101
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 5 keer

Telenet komt met 2 nieuwe light-abonnementen waardoor BasicNet en ComfortNet bijna overbodig lijken.

Nieuwe Abonnementen:
-Telenet Starter: 14,95€, 1GB datavolume, 256Kbps/64Kbps
-Telenet Easy: 24,95€, 2GB datavolume, 768Kbps/256Kbps

-Telenet BasicNet: 20€, 400MB datavolume, 512Kbps/128Kbps <--- Starter is goedkoper en heeft meer volume, maar iets trager
-Telenet ComfortNet: 30,65€, 1GB datavolume, 1024Kbps/192Kbps <--- Easy is goedkoper en heeft meer volume, maar is een beetje trager (upload sneller)

'k Weet alleen niet wanneer zie die officieel gaan introduceren.
Weet iemand anders meer over deze formules?
hellsnake
Elite Poster
Elite Poster

moet ik binnenkort mijn 54K modem terug bovenhalen :lol:
Als je het uitrekent is het wel het abonnement waar je het langst van de volledige snelheid kan genieten voor je op smalband vliegt.
De volle 9,1 uur.
Alexandre
Member
Member

Lijkt verdacht veel op de UPC-abonnementen :

Downloaden Uploaden Volume Prijs
chello starter 256 Kbps 64 Kbps 1 GB €14,95
chello easy 768 Kbps 256 Kbps 2 GB €24,95
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 1 keer

Ze kunnen dan weer luid roepen dat ze de goedkoopste zijn :roll:
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Hiermee tonen ze dan wel aan, minder snelheid, meer volume. Meer volume, minder snelheid.

Alee wat is mij dat nu, het internetabo assortiment nog moeilijker maken, vroeger verwijderden ze wel ExpressNet Plus, maar nu doen ze er weer 2 bovenop :roll:

Ik denk dat deze producten er zijn, om apart te verkopen en BasicNet en ComfortNet voor de packs. Aleeja, 't is weeral om moeilijk te doen bij Telenet.
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 682 keer
Bedankt: 141 keer

hoe durven ze :roll: lijken wel abo's uit de oertijd :oops:
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
yama
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 5 keer

Allez was da nu geeft telenet eens goedkopere abbo's dan ist weer niet goe :lol: .
Afbeelding
a3ke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
Bedankt: 62 keer

En weer een bevesteging dat breedband in belgie jaren achterstand heeft op de omliggende landen en wereld :?
tomg1804
Pro Member
Pro Member

a3ke schreef:En weer een bevestiging dat breedband in belgie jaren achterstand heeft op de omliggende landen en wereld :?
Inderdaad, daar stijgt de snelheid alleen maar en worden de limieten groter (zijn er meestal zelfs geen).
Hier daalt de snelheid (hun traagste was BasicNet met 512kbps, wordt nu misschien starter met 256kbps) alleen maar en worden de vooroorlogse limieten en veel te hoge prijzen nog altijd gehanteerd.
liger
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

ik denk gewoon dat basic en comfort gaan verdwijnen zoals in de tijd met mono->express
tomg1804
Pro Member
Pro Member

LoSeR schreef:ik denk gewoon dat basic en comfort gaan verdwijnen zoals in de tijd met mono->express
Voor de duidelijkheid: mono bestaat wel degelijk nog wel, om over te schakelen op ExpressNet moet de klant zelf initiatief nemen.
Evenzo als het ExpressNet Plus abonnement ook nog bestaat.
Enkel kan men deze abonnementen niet meer bestellen.
a3ke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
Bedankt: 62 keer

tomg1804 schreef:
LoSeR schreef:ik denk gewoon dat basic en comfort gaan verdwijnen zoals in de tijd met mono->express
Voor de duidelijkheid: mono bestaat wel degelijk nog wel, om over te schakelen op ExpressNet moet de klant zelf initiatief nemen.
Evenzo als het ExpressNet Plus abonnement ook nog bestaat.
Enkel kan men deze abonnementen niet meer bestellen.
zeer waar , zo heb ik jaren nog een abonnement gehad van 60 Gb dataverkeer dat ik indertijd ooit eens genomen had totdat de kloof om naar expressnet/office acces te gaan te groot werd in hun voordeel en ik maar ben overgeschakeld

trouwens men telefoonlijn is nog het eerste thuislijntje datal jaren niet meer bestaat bij telenet :-D
Zambo
Elite Poster
Elite Poster

De jongens en meisjes van Telenet laten zich duidelijk inspireren door de jongens en meisjes van Belgacom. ... zo gaan we nooit vooruit hier in dit land ... als ze deze abonnementen gaan verkopen bewijst het dat zowel Telenet als Belgacom er alles maar dan ook alles aan zullen doen om van dit land een achterlijk derdewereldland te maken en in stand te houden op vlak van breedband internet ... straks kunnen we terug surfen met onze inbelmodem van in de beginjaren van het internet ...

TIK punt voor op jullie vergadering dat dit echt niet kan ... (indien geen deftig antwoord dan zeg ik mijn internet op bij Telenet ... )

Als ik deze manier en houding van Telenet lees ... dan zal ik effectief gaan kijken om over te stappen naar een ander ... los van het al of niet reeds beschikbaar zijn van CityConnect van Dommel ...

Pure schande ... anno 2007
liger
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Zambo schreef:De jongens en meisjes van Telenet laten zich duidelijk inspireren door de jongens en meisjes van Belgacom. ... zo gaan we nooit vooruit hier in dit land ... als ze deze abonnementen gaan verkopen bewijst het dat zowel Telenet als Belgacom er alles maar dan ook alles aan zullen doen om van dit land een achterlijk derdewereldland te maken en in stand te houden op vlak van breedband internet ... straks kunnen we terug surfen met onze inbelmodem van in de beginjaren van het internet ...

TIK punt voor op jullie vergadering dat dit echt niet kan ... (indien geen deftig antwoord dan zeg ik mijn internet op bij Telenet ... )

Als ik deze manier en houding van Telenet lees ... dan zal ik effectief gaan kijken om over te stappen naar een ander ... los van het al of niet reeds beschikbaar zijn van CityConnect van Dommel ...

Pure schande ... anno 2007
lol
Goztow
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 1682 keer
Bedankt: 1476 keer
Recent bedankt: 2 keer
Provider
Te Koop forum

64 Kbit up... Je upload zit toch direct vol, en dan gaat downloaden ook niet meer. Lang leve 56k, dan maar?

Dat ze daar 15 EUR voor durven vragen :-S.
Kriep
Plus Member
Plus Member

ZMD schreef:Telenet komt met 2 nieuwe light-abonnementen waardoor BasicNet en ComfortNet bijna overbodig lijken.

Nieuwe Abonnementen:
-Telenet Easy: 24,95€, 2GB datavolume, 768Kbps/256Kbps

-Telenet BasicNet: 20€, 400MB datavolume, 512Kbps/128Kbps <--- Starter is goedkoper en heeft meer volume, maar iets trager
-Telenet ComfortNet: 30,65€, 1GB datavolume, 1024Kbps/192Kbps <--- Easy is goedkoper en heeft meer volume, maar is een beetje trager (upload sneller)

'k Weet alleen niet wanneer zie die officieel gaan introduceren.
Weet iemand anders meer over deze formules?
Volgens mij zijn dat geen formules die ze zullen lanceren :)

EDIT: mmmmm...zelfs vrij zeker van...
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
TomG
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 476 keer
Bedankt: 106 keer

Niet te geloven wat men hier allemaal uithaalt om "goedkoop internet" aan te bieden. :roll:

Dan neemt de klant zo'n light abonnement, zit ie waarschijnlijk een jaar of langer aan vast om dan toch te moeten overschakelen naar een standaard abonnement, terwijl de prijs van een ligth abonnement beter zou passen bij een standaard abo.
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 682 keer
Bedankt: 141 keer

hmmmm....deze nieuwe abo's komen niet echt overeen met de enorme veranderingen zie ze elders beloven :roll:
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”