Telenet komt met 2 nieuwe light-abonnementen waardoor BasicNet en ComfortNet bijna overbodig lijken.
Nieuwe Abonnementen:
-Telenet Starter: 14,95€, 1GB datavolume, 256Kbps/64Kbps
-Telenet Easy: 24,95€, 2GB datavolume, 768Kbps/256Kbps
-Telenet BasicNet: 20€, 400MB datavolume, 512Kbps/128Kbps <--- Starter is goedkoper en heeft meer volume, maar iets trager
-Telenet ComfortNet: 30,65€, 1GB datavolume, 1024Kbps/192Kbps <--- Easy is goedkoper en heeft meer volume, maar is een beetje trager (upload sneller)
'k Weet alleen niet wanneer zie die officieel gaan introduceren.
Weet iemand anders meer over deze formules?
Nieuwe abonnementen bij Telenet?
moet ik binnenkort mijn 54K modem terug bovenhalen-Telenet Starter: 14,95€, 1GB datavolume, 256Kbps/64Kbps

Als je het uitrekent is het wel het abonnement waar je het langst van de volledige snelheid kan genieten voor je op smalband vliegt.
De volle 9,1 uur.
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Hiermee tonen ze dan wel aan, minder snelheid, meer volume. Meer volume, minder snelheid.
Alee wat is mij dat nu, het internetabo assortiment nog moeilijker maken, vroeger verwijderden ze wel ExpressNet Plus, maar nu doen ze er weer 2 bovenop
Ik denk dat deze producten er zijn, om apart te verkopen en BasicNet en ComfortNet voor de packs. Aleeja, 't is weeral om moeilijk te doen bij Telenet.
Alee wat is mij dat nu, het internetabo assortiment nog moeilijker maken, vroeger verwijderden ze wel ExpressNet Plus, maar nu doen ze er weer 2 bovenop

Ik denk dat deze producten er zijn, om apart te verkopen en BasicNet en ComfortNet voor de packs. Aleeja, 't is weeral om moeilijk te doen bij Telenet.
- xenne
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 682 keer
- Bedankt: 141 keer
hoe durven ze
lijken wel abo's uit de oertijd 

Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Inderdaad, daar stijgt de snelheid alleen maar en worden de limieten groter (zijn er meestal zelfs geen).a3ke schreef:En weer een bevestiging dat breedband in belgie jaren achterstand heeft op de omliggende landen en wereld
Hier daalt de snelheid (hun traagste was BasicNet met 512kbps, wordt nu misschien starter met 256kbps) alleen maar en worden de vooroorlogse limieten en veel te hoge prijzen nog altijd gehanteerd.
Voor de duidelijkheid: mono bestaat wel degelijk nog wel, om over te schakelen op ExpressNet moet de klant zelf initiatief nemen.LoSeR schreef:ik denk gewoon dat basic en comfort gaan verdwijnen zoals in de tijd met mono->express
Evenzo als het ExpressNet Plus abonnement ook nog bestaat.
Enkel kan men deze abonnementen niet meer bestellen.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
- Bedankt: 62 keer
zeer waar , zo heb ik jaren nog een abonnement gehad van 60 Gb dataverkeer dat ik indertijd ooit eens genomen had totdat de kloof om naar expressnet/office acces te gaan te groot werd in hun voordeel en ik maar ben overgeschakeldtomg1804 schreef:Voor de duidelijkheid: mono bestaat wel degelijk nog wel, om over te schakelen op ExpressNet moet de klant zelf initiatief nemen.LoSeR schreef:ik denk gewoon dat basic en comfort gaan verdwijnen zoals in de tijd met mono->express
Evenzo als het ExpressNet Plus abonnement ook nog bestaat.
Enkel kan men deze abonnementen niet meer bestellen.
trouwens men telefoonlijn is nog het eerste thuislijntje datal jaren niet meer bestaat bij telenet

De jongens en meisjes van Telenet laten zich duidelijk inspireren door de jongens en meisjes van Belgacom. ... zo gaan we nooit vooruit hier in dit land ... als ze deze abonnementen gaan verkopen bewijst het dat zowel Telenet als Belgacom er alles maar dan ook alles aan zullen doen om van dit land een achterlijk derdewereldland te maken en in stand te houden op vlak van breedband internet ... straks kunnen we terug surfen met onze inbelmodem van in de beginjaren van het internet ...
TIK punt voor op jullie vergadering dat dit echt niet kan ... (indien geen deftig antwoord dan zeg ik mijn internet op bij Telenet ... )
Als ik deze manier en houding van Telenet lees ... dan zal ik effectief gaan kijken om over te stappen naar een ander ... los van het al of niet reeds beschikbaar zijn van CityConnect van Dommel ...
Pure schande ... anno 2007
TIK punt voor op jullie vergadering dat dit echt niet kan ... (indien geen deftig antwoord dan zeg ik mijn internet op bij Telenet ... )
Als ik deze manier en houding van Telenet lees ... dan zal ik effectief gaan kijken om over te stappen naar een ander ... los van het al of niet reeds beschikbaar zijn van CityConnect van Dommel ...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
lolZambo schreef:De jongens en meisjes van Telenet laten zich duidelijk inspireren door de jongens en meisjes van Belgacom. ... zo gaan we nooit vooruit hier in dit land ... als ze deze abonnementen gaan verkopen bewijst het dat zowel Telenet als Belgacom er alles maar dan ook alles aan zullen doen om van dit land een achterlijk derdewereldland te maken en in stand te houden op vlak van breedband internet ... straks kunnen we terug surfen met onze inbelmodem van in de beginjaren van het internet ...
- Goztow
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 1682 keer
- Bedankt: 1476 keer
- Recent bedankt: 2 keer
64 Kbit up... Je upload zit toch direct vol, en dan gaat downloaden ook niet meer. Lang leve 56k, dan maar?
Dat ze daar 15 EUR voor durven vragen :-S.
Dat ze daar 15 EUR voor durven vragen :-S.
Volgens mij zijn dat geen formules die ze zullen lancerenZMD schreef:Telenet komt met 2 nieuwe light-abonnementen waardoor BasicNet en ComfortNet bijna overbodig lijken.
Nieuwe Abonnementen:
-Telenet Starter: 14,95€, 1GB datavolume, 256Kbps/64Kbps
-Telenet Easy: 24,95€, 2GB datavolume, 768Kbps/256Kbps
-Telenet BasicNet: 20€, 400MB datavolume, 512Kbps/128Kbps <--- Starter is goedkoper en heeft meer volume, maar iets trager
-Telenet ComfortNet: 30,65€, 1GB datavolume, 1024Kbps/192Kbps <--- Easy is goedkoper en heeft meer volume, maar is een beetje trager (upload sneller)
'k Weet alleen niet wanneer zie die officieel gaan introduceren.
Weet iemand anders meer over deze formules?

EDIT: mmmmm...zelfs vrij zeker van...

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 476 keer
- Bedankt: 106 keer
Niet te geloven wat men hier allemaal uithaalt om "goedkoop internet" aan te bieden.
Dan neemt de klant zo'n light abonnement, zit ie waarschijnlijk een jaar of langer aan vast om dan toch te moeten overschakelen naar een standaard abonnement, terwijl de prijs van een ligth abonnement beter zou passen bij een standaard abo.

Dan neemt de klant zo'n light abonnement, zit ie waarschijnlijk een jaar of langer aan vast om dan toch te moeten overschakelen naar een standaard abonnement, terwijl de prijs van een ligth abonnement beter zou passen bij een standaard abo.
- xenne
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 682 keer
- Bedankt: 141 keer
hmmmm....deze nieuwe abo's komen niet echt overeen met de enorme veranderingen zie ze elders beloven 

Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m