Een Nieuwe pc kopen

Wil je iets weten over de hardware van een computer? Draait je CPU fan niet meer? Je printer wil niet meer mee?
Dan moet je hier zijn.
Plaats reactie
Erik
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 18 keer

hallo,

Kent er iemand een paar sites waar ge zo online een pc kunt bestellen.Uiteraard ken ik www.dell.be maar ik heb graag meerdere keuzemogelijkheden.Wat mij vooral interesseert is
  • de totale kostprijs inclusief btw......
  • hoe worden de goederen geleverd ? altijd interessant
  • de beschikbare betalingsmethodes(van Dell is geweten dat ze Creditcards aanvaarden)
  • garantie / support ? wat gebeurt er als het toestel iets "mankeert"
laat ma komen die links :mrgreen: of is dell.be de enige da kan toch ni ?
Registered Linux user #286313
Goztow
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 1676 keer
Bedankt: 1471 keer
Recent bedankt: 21 keer
Provider
Te Koop forum

Voor laptops: www.2compute.net . Voor desktops: zie andere posters, ik zweer bij laptops :P.
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 187 keer
Bedankt: 157 keer

nogChoco
Premium Member
Premium Member

Tones.be: in hun forum kan je ook een pc laten samenstellen uit onderdelen, en hem dan in elkaar laten zetten door Tones (kost 50€ extra). Voor 15€ (geloof ik), kan je'm laten thuisbezorgen door hun exclusieve koerier. Betaling kan cash aan koerier of via overschrijving (al dan niet online).

Gelijkaardige Belgische sites (maar waar ik geen ervaring mee heb):
http://www.salland.be/
http://www.loveno.be/
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 1 keer

www.aios.be , uit gent, gratis assemblage :-D Prijzen vergelijkbaar met tones.
Erik
Elite Poster
Elite Poster

wel wel,

Die tones.be valt zeer goed in mijn smaak.Indien dat allemaal waar is wat ze beloven op hun website is de service perfect te noemen ... Maar ik ben reeds jaren verliefd op Dell computers dus ikmoet nog wat wikken en wegen.De prijs is zeker in het voordeel van tones.
PowerSoft
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 3 keer

www.codima.be ben ik al jaren tevreden van, reeds van in het hele begin :)
Erik
Elite Poster
Elite Poster

hmmz,

Ook helemaal niet slecht.Wat mij opvalt is dat Dell altijd de duurste is zou dat toevallig zijn of ... ?
selder
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 768 keer
Recent bedankt: 5 keer
Te Koop forum

Dell is gewoon het duurste, maar daar tegenover staat dat geen enkele andere shop hun service kan evenaren.

Je moet bij Dell gewoon weten hoe je ze moet bespelen, en je niet laten doen aan de telefoon. Als er iets stuk is van je materiaal, eis dan dat ze het vervangen en laat je niet vangen door het ellenlange lijstje met "heb je dit al geprobeerd" ... Zo heb ik telkens op minder dan 1 werkdag een nieuw TFT en een nieuw keyboard gekregen voor m'n D600.

Maar daar betaal je dus ook voor, hence de duurdere aankoopprijs.
Fractal Design North • 13900KS • Asus ROG Ryuo III 240mm • Asus Z790-E • Z5 7800 c34 64GB RGB • nVidia RTX4090FE • Samsung 990 PRO 2TB • Asus ROG Swift PG42UQ 42” OLED 138Hz
metal
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 8 keer

Erik schreef:wel wel,

Die tones.be valt zeer goed in mijn smaak.Indien dat allemaal waar is wat ze beloven op hun website is de service perfect te noemen ... Maar ik ben reeds jaren verliefd op Dell computers dus ikmoet nog wat wikken en wegen.De prijs is zeker in het voordeel van tones.
Tones is zeer goed in zijn service. Ik bestel altijd onderdelen via daar en heb ook eens stukken gehad aan mijn pc (vga kaart) en bij hun langs gegaan en hebben ze direct gemaakt. Ge moet natuurlijk wel werkuren betalen (omdak hem toen zelf in elkaar gezet had) maar das niet zoveel. Ze was kapot en heb zomaar een andere en betere gekregen zonder meerprijs 7800 gt naar 7800 gtx. Slechte service zou ik dit toch zeker niet vinden he.
selder
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 768 keer
Recent bedankt: 5 keer
Te Koop forum

metal schreef:Slechte service zou ik dit toch zeker niet vinden he.
Net zoals jij 1 goede ervaring met Tones kan opnoemen kan ik er ettelijke opnoemen die niet goed afgelopen zijn natuurlijk :)

Op het forum van Tones zelf zal je idd geen threads meer vinden die gaan over zaken die niet goed afgelopen zijn, want op mysterieuze wijze zijn ze allemaal weg :)
Fractal Design North • 13900KS • Asus ROG Ryuo III 240mm • Asus Z790-E • Z5 7800 c34 64GB RGB • nVidia RTX4090FE • Samsung 990 PRO 2TB • Asus ROG Swift PG42UQ 42” OLED 138Hz
ljd
Elite Poster
Elite Poster

PowerSoft schreef:www.codima.be ben ik al jaren tevreden van, reeds van in het hele begin :)
Ja codima is ook goed
laurens7
Elite Poster
Elite Poster

ljd schreef:
PowerSoft schreef:www.codima.be ben ik al jaren tevreden van, reeds van in het hele begin :)
Ja codima is ook goed
idem, bij microforce zien ze mij in ieder geval niet weer! (foute informatie geven,..., ze zijn ook nog eens duurder)

In NL en DE webshops is het soms wel nog een pak goedkoper,maar als je iets binnen het uur wil ben je er niet veel mee.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Ik heb het gevoel bij Dell, dat ze veel te veel geld vragen voor wat ze maar geven. Ik zie vaak laptops of zelfs desktops met maar 1 GB RAM, voor meer geld, dan bij Toshiba of HP met 2 GB RAM voor minder.
hellsnake
Elite Poster
Elite Poster

Lord Utopia schreef:Ik heb het gevoel bij Dell, dat ze veel te veel geld vragen voor wat ze maar geven. Ik zie vaak laptops of zelfs desktops met maar 1 GB RAM, voor meer geld, dan bij Toshiba of HP met 2 GB RAM voor minder.
Da vind ik persoonlijk ook. En je kan zogezegd zelf je systeem samenstellen. Het enige dat ze er vergeten bij te zeggen is dat je dan het dubbele van de marktprijzen betaald om het erin te krijgen.
Een GB ram bijzetten kost direct abnormaal veel geld terwijl de prijzen lager staan dan ooit te voren.
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 682 keer
Bedankt: 141 keer

je hebt net een mooie aanbieding gemist van aldi.com :wink:
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
FeesLess
Plus Member
Plus Member

Ze geven er ook ene weg bij "LIDL" :-D
Afbeelding
crapiecorn
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
Bedankt: 12 keer

selder schreef:
metal schreef:Slechte service zou ik dit toch zeker niet vinden he.
Net zoals jij 1 goede ervaring met Tones kan opnoemen kan ik er ettelijke opnoemen die niet goed afgelopen zijn natuurlijk :)

Op het forum van Tones zelf zal je idd geen threads meer vinden die gaan over zaken die niet goed afgelopen zijn, want op mysterieuze wijze zijn ze allemaal weg :)
Mij hadden ze bv een raptor gd ipv een fd opgestuurd. Totaal andere drive. Had daarvoor koerier kosten betaalt en toch uiteindelijk moeten terug rijden.
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 61 keer
Bedankt: 110 keer
Provider

Hier bij Tones voor privé & b2b goeie ervaring.
Anders koop ik ook bij kmelektronik.de.
Erik
Elite Poster
Elite Poster

hallo,

Yup een gig ram bijzetten voor een Dell computer kost direkt stuken van mensen.Ook als er aan uwen Dell iets scheelt en je maakt de behuizing zelf open vervalt al uwe garantie .... zelfs al werd dat aangeraden door een Dell technieker (dat heb ik mij laten vertellen of het waar is weet ik niet)Als ik ooit is de lotto win zal ik een Dell computer kopen nu wordt het acer www.aios.be vriendelijke vent daar beantwoorde prompt al mijn lastige vragen :mrgreen:
Arrigi
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Erik schreef:hallo,

Yup een gig ram bijzetten voor een Dell computer kost direkt stuken van mensen.Ook als er aan uwen Dell iets scheelt en je maakt de behuizing zelf open vervalt al uwe garantie .... zelfs al werd dat aangeraden door een Dell technieker (dat heb ik mij laten vertellen of het waar is weet ik niet)Als ik ooit is de lotto win zal ik een Dell computer kopen nu wordt het acer www.aios.be vriendelijke vent daar beantwoorde prompt al mijn lastige vragen :mrgreen:
Vergeet geen nieuw scherm te kopen! ;)
Erik
Elite Poster
Elite Poster

Arrigi schreef:

Vergeet geen nieuw scherm te kopen! ;)
Da staat er onderaan duidelijk bij dat hun systemen zonder scherm geleverd worden ma da kunde daar ook apart kopen
mws
Starter Plus
Starter Plus

FeesLess schreef:Ze geven er ook ene weg bij "LIDL" :-D
Daar kan je misschien mee lachen maar de service van (targa=merk computer van lidl)de lidl computers is wel top. Het zelf in 2005 eentje gekocht en heb 2 x stukken gehad (1x koeler defect,waardoor processor en moederbord verbrand was + 1 x dvd schrijver defect)en deze werden door een technieker bij mij thuis binnen 3 werkdagen vervangen.

Het toestel wat ze nu hebben is ook weer niet mis voor dat geld!
ljd
Elite Poster
Elite Poster

Bwa als je als business pcs koopt , vervalt je garantie niet zo snel. Je zou zelf moederborden zelf mogen vernietigen en toch krijg je er nog een nieuw.
Erik
Elite Poster
Elite Poster

Ken schreef:Hier bij Tones voor privé & b2b goeie ervaring.
Die duitse rommel vertrouw ik voor geen haar.Ten eerste hoe "begrijpt" ge die sites.Ik begrijp geen letter duits laat staan dat ik op een duitstalige site zou kunnen winkelen.Ik snap nie echt waarom zoveel mensen die *.de sites gebruiken.Hedde gelle allemaal ne cursus duits gevolgd ofzo ?
Blue-Sky
Erelid
Erelid

Erik schreef:
Ken schreef:Hier bij Tones voor privé & b2b goeie ervaring.
Die duitse rommel vertrouw ik voor geen haar.Ten eerste hoe "begrijpt" ge die sites.Ik begrijp geen letter duits laat staan dat ik op een duitstalige site zou kunnen winkelen.Ik snap nie echt waarom zoveel mensen die *.de sites gebruiken.Hedde gelle allemaal ne cursus duits gevolgd ofzo ?
'k zou het ook niet vertalen, zoniet komen sommige members terug af
"dat was 'n vertaal automaat zoals Alta Vista"...
LoL :-)
Plaats reactie

Terug naar “Hardware”