ik probeer Belgacom support te bereiken, om ze een eenvoudige vraag te stellen:
Het gaat mij niet zozeer om het antwoord op die vraag, ik denk dat ik het antwoord ook zo wel weet.Hoi,
momenteel hebben wij
* een klassieke telefoonlijn
* Belgacom Happy Time
* Belgacom ADSL Go
We overwegen om het ADSL Go abonnement op te zeggen. Verandert dit ook iets aan de opties die we op onze telefoon hebben, of staat dit alles los van mekaar en kunnen we ook na het opzeggen van onze ADSL de Happy Time optie blijven gebruiken?
Vriendelijke groeten,
Gert.
Waar het mij wel om gaat is dat ik niet wil bellen, maar een geschreven antwoord wil, om dat aan mijn ouders te tonen, het is tenslotte HUN lijn.
Ik had deze mail naar [email protected] gestuurd, waarnaar ik vroeger ook wel eens gemaild had. Maar blijkbaar gaat dat niet meer. Hun antwoord:
Op de site - whatever optie ik daar ook kies dat iets te maken heeft met administratie, opzeggingen of abonnementen - is het enige dat ik te zien krijg een telefoonnr.Geachte mevrouw/meneer.
Wij kunnen uw vragen op dit e-mailadres helaas niet meer beantwoorden. We verwijzen u graag naar de contactpagina op onze on line support site, rechtstreeks beschikbaar op het adres http://www.belgacom.be/contact. Doordat u er voor elk type vraag een gepast adres vindt, kunt u steeds rekenen op een spoedig antwoord.
Geen email adres, geen faxnr, geen webform.
Heeft iemand nog wel een werkend adres, zodat ik een geschreven antwoord kan terugkrijgen?
Merci.