Probleem, Agv zag een programma aan als een virus.
Ik haal het uit de virus vault en nu krijg ik van windows de foutmelding
"cant acces the file blablabla you dont have the right permissions"
lukt me ook niet om dit te runnen als Administrator.
Ik neem aan dat agv ergens in windows mij men rechten tot dat bestand heeft afgenomen.
Iemand een idee waar ik dit terug kan herstellen?
ik heb al wat in men register gezocht maar ik vind niets dat er op lijkt.
Ik zal ook al maar melden dat ik het al op nieuw gedownload heb en dat dat niets verhielp.
AGV "locked" bestanden hoe unlock ik ze.
Eventueel Agv verwijderen via Software...Configuratie.
Wellicht weten experten op UB daar iets meer over. (iemand)?
Linkje
Wellicht weten experten op UB daar iets meer over. (iemand)?
Linkje
Ook ik heb de firewall van Norton onlangs lager moeten instellen, op strenger werden ook bepaalde websites geblokkeerd.Gratis antivirussoftware is niet voor niets gratis: geen winst betekent minder onderzoek, minder onderzoek betekent een lagere kwaliteit, een lagere kwaliteit betekent... De gratis antivirussoftware is alleen bedoeld voor thuisgebruik, wordt de antivirussoftware voor zakelijke doeleinden aangewend dan zal daarvoor betaald moeten worden.

- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 582 keer
- Bedankt: 780 keer
Je antivirus verwijderen is volgens mij niet de bedoeling, Blue-Sky 
Bovendien zou dat het probleem m.i. niet oplossen.
Welke windows gebruik je? Windows XP Professional of Home?
In het geval van Professional: doe eens rechtermuisknop op het bestand, eigenschappen en kijk eens bij het tabblad Beveiliging of je eigen naam er tussen staat met de rechten die je wilt hebben (volledig beheer bvb).

Bovendien zou dat het probleem m.i. niet oplossen.
Welke windows gebruik je? Windows XP Professional of Home?
In het geval van Professional: doe eens rechtermuisknop op het bestand, eigenschappen en kijk eens bij het tabblad Beveiliging of je eigen naam er tussen staat met de rechten die je wilt hebben (volledig beheer bvb).